نسخه جدید خبرگزاری ایمنا رونمایی شد

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از رونمایی نسخه جدید سایت خبرگزاری ایمنا خبر داد و گفت: این نسخه از امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه ، همزمان با هفته نکوداشت اصفهان رونمایی و در معرض دید مخاطبان این رسانه اینترنتی قرار دارد.

هادی نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه تغییر در فضای گرافیکی و جستجوی خبرگزاری ایمنا امری ضروری بود که باید در راستای حرکت به سمت ذائقه مخاطب تغییراتی در آن ایجاد می‌شد، اظهار کرد: تلاش مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان بر این شد تا در فضایی جدید و در قالب‌های به‌روز خبری اخبار خود را منتشر و در اختیار مخاطبان قرار دهد.
وی بیان کرد: خوشبختانه با همت همکاران و خبرنگاران ایمنا، نسخه جدید این خبرگزاری امروز به بهره‌برداری رسید و همزمان با هفته اصفهان و عید مبعث در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: در این نسخه جدید علاوه بر اینکه در گرافیک سایت تغییراتی اساسی صورت پذیرفته شکل و شمایل آن و نیز عناوین برخی سرویس‌ها تغییر یافته و بخش‌های پربازدیدترین اخبار، صفحه انگلیسی، نظرسنجی و سایر بخش‌ها در صفحه نخست قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این نسخه با استفاده از کلامات کلیدی مخاطب می‌تواند دریچه جدیدی از اخبار را بر روی خود باز کند و مجموعه اخبار مرتبط با آن حوزه را در سریع‌ترین زمان ممکن دنبال کند.
نباتی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه در طراحی نسخه جدید سایت خبرگزاری ایمنا ارائه قابلیت‌های جدید و پاسخگویی به نیازهای روز مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: تلاش شده با روزآمد کردن طراحی گرافیکی و افزایش امکانات چند رسانه‌ای ضمن توجه به اصول زیباشناسی، دسترسی هر چه راحت‌تر به محتوای بخش‌های متنوع در سه سطح نرم‌افزاری، گرافیکی و بازتعریف حوزه‌های خبری مدنظر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: همچنین تسهیل دسترسی به عکس‌ها و بخش‌های گوناگون از دیگر ویژگی‌هایی است که به همراه بهبود سرعت دسترسی مخاطبان به صفحات مختلف در سایت جدید مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 300449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    4 0
    چهره سایت بهتر شده دستتون دردنکنه. حالا یه فکری هم برای اشتباهات متن و ویراستاری بکنید بعد هم انشاالله افزایش کیفیت و کمیت مطالب.
  • رهگذر IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    3 0
    یک گزارش اشکال: در صفحه اصلی در پایین لیست اخبار یک دکمه «ادامه...» وجود دارد که ما به جایی نمی‌برد!
  • علي IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام ضمن عرض تبريك خدمت سردبيرمحترم همانگونه كه اطلاع داريد سازمان فاوا در ارتباط با بهره برداري از وب سايت جديد ايمنا نقش اساسي و كليدي داشته است : بررسي وب سايت هاي موجود ، انتخاب مشاور و پيمانكار، نصب و راه اندازي آزمايشي و نهايتا مهاجرت از وب سايت قديم به وب سايت جديد. ارادتمند باسپاس