انجام فعالیت های فرهنگی ورزشی، محرک جوانان به سمت جامعه سالم

هر گونه فعالیت فرهنگی ورزشی در نقاط فقیر نشین و  حاشیه ای شهر می تواند از وقوع جرم در آینده و حال جلوگیری کند و کودکان  و نوجوانانی که در محل های فقیرنشین زندگی می کنند اگر با فضاهای فرهنگی هنری بزرگ شوند قطعا به همان سو گرایش پیدا می کنند و جامعه به سمت افراد سالم خواهد رفت.

سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس استان اصفهان در گفت و گو با ایمنا ضمن تبریک هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: اصفهان به برکت خون هزاران شهید و جانباز بی ادعا و وجود مردمانی هنرمند  و عالم پرور و دانشمند خوش درخشیده و آن را  به مهد علم و صنعت و هنر و صنایع دستی تبدیل کرده و این ویژگی ها این استان را به داشتن امنیتی شایسته  خودش مبدل نموده که پلیس با توجه به این ویژگی امنیت شایسته مردم استان و شهرستان اصفهان را فراهم می کند .

 وی گفت: وضع امنیتی استان بسیار مناسب است و هیچ چالش امنیتی که باعث آزار مردم شود وجود ندارد.

کسب رتبه اول کشوری در پیشگیری و کشف جرایم

سرهنگ خسروی  عنوان کرد: پلیس و سایر همکارنی که در این عرصه فعالیت می کنند  تحرکات مخلان نظم و امنیت را زیر نظر دارند و بسیاری از جرایم را قبل از وقوع خنثی می کنند و در تامین امنیت مردم همکاری بسیار خوبی را با پلیس داشتند چرا که بدون شک اگر همکاری پلیس نبود  نمیتوانستیم توفیق به این خوبی را در جهت امنیت در استان داشته باشیم و این همکاری دوستانه و متقابل باعث شد ما رتبه اول کشوری در پیشگیری و کشف جرایم را به خود اختصاص دهیم.

گرشگران خارجی در بیان خاطراتشان  همواره در خصوص امنیت بالای شهر اصفهان اذعان داشتند و پلیس هم افتخار می کند در تمام نقاط استان از کوهستانی ترین نقطه تا عمق کویر همه  محل ها را به محلی امن برای گردشگران خارجی فراهم کرده  و هیچ جرم  خاصی برعلیه گردشگران خارجی صورت نگرفته  است.

پلیس امنیت گردشگران خارجی را فراهم کرده است

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: گردشگری بودن استان اصفهان پلیس را ترغیب می کند  که امنیتی را در استان ایجاد کند تا به توسعه این صنعت عظیم و بسیار مهم  کمک کند.

وی ادامه داد: من 10 سال است که در استان اصفهان در حال خدمت هستم و علاقه بسیار زیادی به مردم این شهر زیبا و دوست داشتنی دارم و در مقایسه با سایر شهر ها شهر اصفهان را شهری بسیار متمدن  بافرهنگ و پر تلاش می بینم .

 فعالیت فرهنگی ورزشی در کانون های جرم کار بسیار ارزشمندی است
وی در خصوص عملکرد شهرداری اظهار کرد: عملکرد شهرداری را در سال گذشته مطلوب ارزیابی می کنم بطوریکه فضاهای فرهنگی ورزشی را در کانون ها جرم و  حاشیه شهرها توسعه دادند و این اقدامات در رصد پلیس قرارداشته تا کمکی به کاهش وقوع جرم کند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: ما معتقدیم هر گونه فعالیت فرهنگی ورزشی در نقاط فقیر نشین و  حاشیه ای شهر می تواند از وقوع جرم در اینده وحال جلوگیری کند و کودکان  و نوجوانانی که در این محل ها زندگی می کنند اگر با فضاهای فرهنگی هنری بزرگ شوند قطعا به همان سو گرایش پیدا می کنند و جامعه به سمت افراد سالم خواهد رفت.

کد خبر 300261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.