۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان:

مردم، اصفهان را «شهری متفاوت» می شناسند

خود را موظف به اطلاع رسانی دقیق از برنامه های شهری می دانیم
مردم، اصفهان را «شهری متفاوت» می شناسند

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: همت مدیران شهری، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه عمرانی و فرهنگی شهر رقم زده است به طوری که لقب «اصفهان متفاوت» را خود مردم به آن اعطا کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز هادی نباتی نژاد با حضور در برنامه «اینجا اصفهان» ضمن عرض تبریک تقارن عید مبعث با هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: در هفته نکوداشت اصفهان بیش از 40 برنامه از سوم تا هفتم اردیبهشت ماه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: همت مدیران شهری، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه عمرانی و فرهنگی شهر رقم زده است به طوری که لقب «اصفهان متفاوت» را خود مردم به آن اعطا کرده اند.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در تشریح برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد: طی دو سال گذشته پروژه های عمرانی، خدماتی و تفریحی متفاوتی در شهر اصفهان در قالب برنامه هر هفته چند افتتاح به اجرا درآمده است.
وی با تاکید بر اینکه همدلی و همراهی، همت جهادی و همدلی شهروندان سه رکن موفقیت مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است، افزود: صبوری مردم برای به پایان رسیدن پروژه ها، خستگی را از تن مدیران شهری به در می کند، به همین دلیل ملاقات های مردمی با مدیران شهری به صورت هفتگی طراحی شد.
نباتی نژاد تبلور مدیریت شهری اصفهان را در استفاده مدیران جوان دانست و گفت: مدیران جوان در خلق موقعیت های جدید انگیزه زیادی دارند که همین مسأله باعث انجام فعالیت های بیشتر و ایجاد شور و نشاط در سطح شهر شده است.
وی با اشاره به اینکه معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان در هر حوزه ای طرح نظرسنجی از مردم را برگزار می کند، عنوان کرد: مدیریت شهری موفقیت خود را مدیون همراهی مردم می داند و در همین راستا از نظرات مردم در برنامه اصفهان 1400 نیز بهره برده است.
این مقام مسئول شهری با تاکید بر اینکه اطلاع  رسانی دقیق را وظیفه خود می دانیم، اظهار کرد: سعی کرده ایم از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی همچون خبرگزاری ایمنا، روزنامه اصفهان زیبا و همه رسانه های جمعی، ارتباطی و مجازی بهره گرفته تا رونق شهر را برای عموم به نمایش بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا صد هزار بروشور و بنر مرتبط با هفته نکوداشت اصفهان در سطح مناطق 15 گانه توزیع و نصب شده که از جشنواره های عکس، فیلم و موسیقی برای شهروندان خبرمی دهند.

کد خبر 300232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.