پخش زنده مناظره های انتخاباتی مشارکت مردم را افزایش می‌دهد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پخش زنده تلویزیونی مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در افزایش مشارکت مردم در این رویداد تاثیر مثبت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامرضا کاتب افزود: نامزدهای انتخابات باید اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و بدانند که تنها با ارائه برنامه جامع و شفاف است که می توان در راستای آبادانی ایران اسلامی قدم برداشت.

وی با اشاره به ضرورت رعایت برخی ملاحظات در مناظره های زنده، خاطرنشان کرد: احترام به دیدگاه طرف مقابل و ارائه آمار شفاف باید مدنظر نامزدها باشد.
وی افزود:‌ نامزدهای انتخاباتی با تفکر انقلابی و جهادی می توانند برای ساخت ایرانی آباد تلاش کرده و زمینه لازم را برای رقم زدن مشارکتی پرشور از سوی مردم آماده کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رویکرد نامزدهای رد صلاحیت شده، در چند روز گذشته را مثبت خواند و گفت:‌ این افراد با احترام به نظر شورای نگهبان، به اجرای دقیق روند انتخابات و آرام ماندن فضا پس از اعلام نظر شورای نگهبان، پایبند بودند.
کاتب، حضور پرشور مردم در انتخابات را در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب ضروری دانست و گفت: با مشارکت حداکثری ملت سرافراز ایران در این حماسه ملی، بار دیگر توطئه دشمنان این نظام مقدس خنثی می شود.
وی گفت: احزاب و گروه های سیاسی در چند روز مانده تا خلق حماسه باشکوه ایران اسلامی ، وحدت و اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با احترام به قانون، انتخاباتی بی نقص و پرشور داشته باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود و استان سمنان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.

کد خبر 300180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.