فرهنگ غرب نمونه یک هواپرستی آشکار است

چادگان - امام جمعه موقت چادگان گفت: فرهنگ غرب جامعه سالم ما را به تباهی می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان چادگان، با اشاره به نتایج بررسی صلاحیت نامزد های انتخاباتی اظهار کرد: توجه ما به خدای متعال باشد و درگیر مسائل دیگر نشویم، چرا که قانون برای همه مشخص است؛ باید اصلح را انتخاب کرد، همچنین باید به دور از هر گونه سمت و سوی سیاسی پیشرفت اقتصاد و معیشت مردم را دنبال کنیم.
وی عنوان داشت: ببینید کدام یک از نامزدهای انتخابات فکر و برنامه درست دارند و برای پیشرفت جامعه تلاش خواهند کرد؛ توجه ما به این موارد باشد که بنای اقتصاد غلطی که بعد از انقلاب گذاشته شد و حس می‌کنیم که اشتباه است بار دیگر به صورت غلط گذاشته نشود.
ابراهیمی ادامه داد: همه ما باید یک سری از عواملی را که باعث رشد و تعالی انسان می شود رعایت کنیم.
وی با بیان این که باید تربیت ما درست باشد که بتوانیم به خوشی‌های واقعی و ارزشمندی که مدنظر اسلام و خدای متعال است برسیم، افزود: فرهنگ اسلامی مفاهیم بزرگ و پایداری را به همه ما می‌آموزد که با عقل و درک واقعی می توانیم این موضوعات را دریابیم.
امام جمعه موقت چادگان ادامه داد: فرهنگ غرب که نمونه یک هواپرستی آشکار است به ضرر همه ما هست، این فرهنگ غربی است که جامعه سالم ما را به تباهی می‌کشاند.
وی خاطر نشان کرد: معتکفانی که در ماه رجب با خدا انس گرفتند و لذت واقعی را چشیدند، اگر انسانی به این سمت کشیده شد و رشد کرد دیگر سمت فرهنگ بی ارزش غربی نمی‌رود.
ابراهیمی در پایان اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم برشمرد و گفت:  اگر این حوزه  اجرا شود معیشت مردم به شکل فعلی نمی‌ماند، اقتصاد جامعه الان ما به نفع چه کسی است، مگر غیر از این است که به نفع سرمایه‌دارها است؟
02148/131/5
 
کد خبر 279276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.