تضعیف شورای نگهیان امری خطرناک برای کشور و اسلام است

امام جمعه موقت بادرود گفت: تضعیف شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است و تسلیم در برابر قانون،نشانه رشد و بالندگی هر جامعه محسوب می‎شود.<br />

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت‌الاسلام ابوالفضل کلثومی ظهر امروز در نماز جمعه بادرود با اشاره به ثبت نام بیش از هزار و  600 کاندیدا برای ریاست جمهوری و تائید صلاحیت افراد ،با اشاره به در پیش‌رو بودن دو انتخابات بزرگ، گفت: تسلیم در برابر قانون،نشانه رشد و بالندگی هر جامعه‎ای محسوب می‎شود.
امام جمعه موقت بادرود  با بیان اینکه تایید صلاحیت‎ها وظیفه شورای نگهبان است و هر کس قانون را قبول دارد باید تسلیم شود،افزود: شورای نگهبان باید صلاحیت رئیس جمهور را بر اساس موازین قانونی تشخیص دهند و تضعیف شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.
وی بر ضرورت جلوگیری کاندیداها از تخریب یکدیگر تاکید کرد و گفت: طرفداران نیز ضمن معرفی کاندیدای خود از سیاه‎نمایی جلوگیری کنند.
امام جمعه موقت بادرود  با بیان اینکه مردم برای شناخت اصلح می‌توانند به افراد معتمد مراجعه کنند، اظهار کرد: اگر کسی بخواهد از خط قرمز مردم که مقام معظم رهبری است، عبور کند این ملت از او عبور می‌کند.
وی  به انتخابات شوراها و نامزدهای انتخابات اشاره کرد و گفت: نگرش طایفه‌ای و جناحی  مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند و نباید هدف خدمت به خیانت تبدیل شود.
کلثومی در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا انسان را به خدا نزدیک‌تر و از گناهان دور می‌کند و انسان با تقوا از تیر شیطان در امان می‌ماند‌.
وی با تبریک ایام مبعث پیامبر (ص) گفت: راز ماندگاری اسلام ناب محمدی به گونه‌ای بوده که امروز در تمام دنیا نام ایشان بر زبان‌ها جاری است.
امام جمعه موقت بادرود  یکی از عوامل ماندگاری اسلام را فطری بودن دین و آسان بودن اعمال آن دانست و تصریح کرد: فرد مسلمان باید با نماز در ارتباط باشد و عاشق عبادت باشد و انسان‌ با عبادت معامله می‌کند و عبادت انسان با دلش انجام می‌شود و آن را دوست دارد./02153/131/10
 
کد خبر 279274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.