رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی مورد توجه باشد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و برنامه های خودرا بدون تخریب و تهمت به رقبای دیگر ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های امروز نمازجمعه اردستان در مسجد جامع این شهر با تسلیت فرارسیدن شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک عیدمبعث گفت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبعث در جنبه فردی انسان را می سازد و در جنبه اجتماعی عدالت رادر بشریت به ارمغان می آورد.
وی بابیان اینکه اگر بشریت از علم،فهم و انسانیت برخودار است در پرتو این مبعث است تصریح کرد: باید این عید پرشور در شهر بااجرای برنامه های متنوع باشد.
امام جمعه اردستان بااشاره به دو انتخابات مهم در کشور اظهار کرد:مردم در 29 اردیبهشت باحضور پرشور در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
وی باتوجه به اینکه 1636 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند افزود:از این تعداد 6 نفر احراز صلاحیت شدند از طرف شورای نگهبان که باید به نظر این شورا احترام گذاشت.
دهشیری با اشاره به اینکه تبلیغات ریاست جمهوری آغاز شده است تاکید کرد: نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و برنامه های خودرا بدون تخریب و تهمت به رقبای دیگر ارائه کنند./02144/131/15
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 279272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.