تعقیب و گریز به سبک اصفهانی‌ها/ نیمی از معمای سقوط حل شد

دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان با پیروزی در بازی‌های هفته بیست هشتم همچنان به رقابت جذاب خودشان برای رسیدن به پله چهارم جدول لیگ ادامه می‌دهند.

به گزارش ایمنا، بعد از اینکه در بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ذوب‌آهن یک مهمان موفق بود و سپاهان یک میزبان پیروز این‌بار جای 2 تیم با هم عوض شد و همانطور که ذوب‌آهن در خانه خودش به برتری دست پیدا کرد، در مقابل سپاهان هم یک برد شیرین خارج از خانه کسب کرد.
در استادیوم فولادشهر و در روزی که تمرکز ذوب‌آهنی‌ها به بازی روز دوشنبه خودشان در مقابل العین امارات معطوف شده بود شاگردان مجتبی حسینی در یک بازی نه چندان سخت نیمی از معمای سقوط در لیگ شانزدهم را حل کردند و ماشین‌سازی را به صورت قطعی راهی لیگ دسته اول کردند. فرهاد کاظمی که خودش چهار سال قبل ذوب‌آهن را به نوعی از سقوط به لیگ دسته اول نجات داده بود این بار در برابر تیم سابق خودش حرفی برای گفتن نداشت و ذوب‌آهن در یک بازی تقریباً تمرینی و راحت و در روزی که 2 بازیکن اصلی و تأثیرگذار خودش را هم در اختیار نداشت موفق شد در مقابل ماشین‌سازان به برتری دست پیدا کند.
البته همین دست کم گرفتن حریف نزدیک بود در دقایق پایانی برد ذوب‌آهن را تحت تأثیر قرار دهد ولی به هر حال هدف گرفتن سه امتیاز بود که همین اتفاق هم افتاد و ذوب‌آهن جایگاه خودش بر روی پله چهارم جدول لیگ را حفظ کرد. ذوب‌آهن اگر در هفته‌های میانی نیم فصل دوم لیگ غفلت نکرده بود و اینطور راحت امتیازات را نسوزانده بود امروز شاید برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی لیگ هم شانس داشت ولی به هر حال قرار گرفتن بر روی رتبه چهارم جدول لیگ هم می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای تیمی باشد که سرمربی خودش را در میانه‌های فصل اخراج کرد.
این سپاهان شکست ناپذیر
در شهر قم و در روزی که پیش‌بینی می‌شد سپاهان کاری بسیار سخت در برابر حریف خودش داشته باشد شاگردان مرفاوی بی آزار ظاهر شدند تا سپاهان یک گل بزند و چند گل هم نزند و در نهایت سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خودش اضافه کند.
کسب 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن کرانچار و سپاهان را تبدیل به بهترین ترکیب این چند هفته اخیر تبدیل کرده‌اند و البته این تیم به نوعی بدشانس هم بوده چون درست در هفته‌هایی که سپاهان روی دور برد قرار گرفته تیم همشهری یعنی ذوب‌آهن هم به خودش آمده و این تعقیب و گریز 2 تیم برای رسیدن به پله چهارم جذابیت بسیار زیادی را در بین هواداران اصفهانی ایجاد کرده است. لی اولیویرا گلر برزیلی سپاهان هم برای دومین بازی متوالی یک کلین شیت دیگر در کارنامه خودش ثبت کرد تا سپاهانی‌ها از بابت تمدید قرارداد دروازه‌بان خودشان خوشحال باشند. البته مسعود حسن‌زاده هم در ادامه روند گلزنی‌های خودش یک پنالتی دیگر برای سپاهان تبدیل به گل کرد تا بیش از هر شخص دیگری حسین فرکی را ناراحت کند که نتوانست در نیم فصل اول لیگ از این بازیکن بازی بگیرد.
البته عیار واقعی تیم کرانچار در 2 هفته آینده سنجیده خواهد شد و در مهم‌ترین بازی هفته بیست و نهم سپاهان باید در استادیوم نقش جهان میزبان امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی باشد که در نوع خودش یک ال‌کلاسیکوی سپاهانی در فوتبال ایران است.
15104/118/8
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 279247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.