تکابی: جمعیت تنیس‌بازان اصفهانی 43 درصد رشد کرده است

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان از رشد 43 درصدی جمعیت تنیس‌بازان اصفهانی در طول یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تکابی در جمع خبرنگاران در مورد جشنواره روز جهانی تنیس روی میز اظهار کرد: روز جهانی تنیس روی میز ابتکاری از سوی فدراسیون جهانی این رشته بوده است تا زمینه را برای لذت بردن مردم و همگانی کردن تنیس روی میز فراهم کند.
وی افزود: طراحی این جشنواره به این شکل که نماد نصف‌جهان را در کنار نماد تنیس روی میز قرار دهیم، منحصر به هیأت تنیس روی میز استان اصفهان است و جشنواره اصفهان در سال گذشته به عنوان یکی از سه برنامه برتر در جهان شناخته شد. امسال هم با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره روز جهانی تنیس روی میز کردیم.
تکابی گفت: خوشبختانه در طول یک سال گذشته جمعیت تنیس‌بازان اصفهانی رشد 43 درصدی را تجربه کرد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند به رسالتی برای هیأت‌های ورزشی در جهت ایجاد شادابی در بین شهروندان تبدیل شود.
رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: به نظر من اولویت اصلی زندگی مردم ما مسائل اقتصادی نیست بلکه شور، نشاط و انگیزه است. انگیزه اشتغال و کسب درآمد نیز به دنبال این شور و نشاط به وجود می‌آید. امیدوارم بتوانیم سال آینده نیز به نمایندگی از فدراسیون تنیس روی میز میزبان این جشنواره باشیم.
تکابی اضافه کرد: رئیس فدراسیون برای تشکر از هیأت تنیس روی میز استان اصفهان 2 دوره کلاس مربیگری بین‌المللی سطح یک را به اصفهان هدیه کرد که در اردیبهشت یا خردادماه در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
15119/118/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 279242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.