قارداشی: سرمایه‌گذاری بر روی جوانان مهم‌ترین هدف فدراسیون است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با وجود اینکه کسب نتیجه در تورنمت‌های جهانی و آسیایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های پایه در اولویت فدراسیون تنیس روی میز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قارداشی در حاشیه سومین جشنواره روز جهانی تنیس روی میز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در زمان مدیریت من در فدراسیون، دومین دوره‌ای است که جشنواره روز جهانی تنیس روی میز برگزار می‌شود.
وی گفت: برگزاری و میزبانی شایسته، تعامل بسیار خوب هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با اداره‌کل ورزش و جوانان و شهردار که خود عضو هیأت رئیسه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان است و از طرفی تیم کاری که در سازمان ورزش شهرداری اصفهان است و مکان تاریخی که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است، دست به دست هم داده تا هیأت تنیس روی میز استان اصفهان به نمایندگی از فدراسیون میزبانی این جشنواره را به عهده گیرد.
جوانگرایی بیشتر از نتیجه برایمان اهمیت دارد
وی با اشاره به اینکه تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیبی جوان حضور داشت، بیان کرد: بیشتر جوان‌گرایی برای ما مهم است. البته برد هم برایمان اهمیت دارد اما اهداف عالی‌تری داریم و قصد داریم بر روی رده‌های سنی پایه و بازیکنان جوان‌ سرمایه‌گذاری کیم.
قارداشی افزود: ترکیب تیم ملی ایران در 2 بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده است. در بخش آقایان افشین نوروزی، امین احمدیان و برادران عالمیان و در بخش بانوان نیز همان نفراتی که در مسابقات آسیایی حضور داشتند به جز فاطمه جمالی‌فر حضور دارند.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه جمالی‌فر ستاره تیم در مسابقات آسیایی بود اما در انتخابی مسابقات قهرمانی جهان پنجم شد و تنها نفرات اول تا چهارم به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند.
15119/118/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 279239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.