قاسمی: امیدوارم تنیس روی میز به ورزش خانوادگی شهروندان تبدیل شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: امیدوارم با برگزاری جشنواره‌ روز جهانی تنیس روی میز، این رشته به ورزش خانوادگی شهروندان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسمی عصر پنجشنبه و در جشنواره روز جهانی تنیس روی میز در جوار پل خواجو اظهار کرد: با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیأت تنیس روی میز، برای سومین سال متوالی در خدمت جامعه فرهیخته و بزرگ تنیس روی میز استان اصفهان هستیم. امیدوارم با برگزاری چنین جشنواره‌های رشته تنیس روی میز به ورزش خانوادگی شهروندان تبدیل شود.
وی افزود: سازمان ورزش شهرداری اصفهان بنا به رسالتی که بر دوش دارد و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیأت‌های ورزشی، نیروهای مسلح، سازمان بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها و با نگاه رشد و توسعه و ارتقای سلامت مردم درصدد است کاری کند تا ورزش در سبد خانواده‌ها جای گیرد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: تمام دغدغه مسئولان استان و خادمان ورزش اصفهان ایجاد فضایی برای پرداختن مردم به ورزش است و نگاه ما همگانی کردن رشته‌های ورزشی سازمان یافته، توسعه ورزش شهروندی و مهم‌تر از همه، ترویج فرهنگ پهلوانی و خوی جوانمردی در ورزش است.
قاسمی به پیام چنین جشنواره‌هایی برای مسئولان کشور و وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: هر مأموریتی که در جهت توسعه ورزش و سلامتی و شادابی مردم به استان اصفهان سپرده شود، خادمان ورزش اصفهان با تمام ظرفیت سخت‌افزاری و منابع فکری و نیروی انسانی آن را انجام می‌دهند.
15119/118/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 279186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.