مهلت 3 ماهه برای استفاده شهروندان از بسته تشویقی عوارض خودرو

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، شهروندان تا پایان خرداد ماه امسال فرصت دارند که با مراجعه به یکی از مناطق 15 گانه از بسته تشویقی عوارض خودرو بهره مند شوند.

نادر آخوندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: کسانی که عوارض را به موقع پرداخت می کنند، می توانند با 10 درصد عوارض خودرو خود، هدیه شارژ اصفهان کارت دریافت کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه عدم پرداخت به موقع عوارض خودرو مشمول جریمه 2 درصدی ماهانه می شود، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، پس از مراجعه شهروندان به شهرداری برای پرداخت عوارض خودرو، میزان جریمه تاخیر پرداخت عوارض آنها محاسبه و در  اصفهان کارت آنها شارژ می شود.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند از خدمات این کارت در اتوبوس، قطارشهری، پارکینگ ها ، مراکز تفریحی و سایر مراکزی که در شهر اصفهان به اصفهان کارت مجهز شده است، استفاده کنند.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان افزود: اصفهان کارت بستگی به میزان جریمه عدم پرداخت عوارض شارژ می شود، به عنوان مثال برای خودرویی که دو سال عوارض آن پرداخت نشده، پس از پرداخت اصل مبلغ عوارض و میزان جرایم، 10 هزار تومان جریمه صادر شده که به همین میزان اصفهان کارت راننده شارژ می شود و اگر مراجعه کننده اصفهان کارت نداشته باشند، یک اصفهان کارت برای او صادر و سپس مبلغ مورد نظر شارژ می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه مردمی 137 شهرداری اصفهان، اطلاعات بیشتری در رابطه با بسته تشویقی عوارض خودرو دریافت کنند.
09134/115/4
 
کد خبر 279102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.