تنیس روی میز را باید از سالن‌ها به مکان‌های عمومی آورد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: ورزش تنیس روی میز قابلیت اجرا در منازل، پارک‌ها و مکان‌های باز را دارد و باید در زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته مفرح تلاش کرد.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جشنواره روز جهانی تنیس روی میز، اظهار کرد: سومین جشنواره گرامیداشت روز جهانی تنیس روی میز عصر امروز پنجشنبه 31 فروردین ماه از ساعت 16 تا 19 در ضلع جنوبی پل تاریخی خواجو با حضور اهالی تنیس روی میز اصفهان به ویژه نونهالان و نوجوانان و خانواده و مسئولان ورزش استان اصفهان برگزار می‌شود.
قاسمی با اشاره به این مطلب که این جشنواره همزمان با هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود، بیان کرد: در حاشیه جشنواره روز جهانی تنیس روی میز که با مشارکت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز برای همشهریان در نظر گرفته شده است تا در کنار زاینده‌رود جاری ساعات خوشی برای آنها رقم بخورد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه رشته تنیس روی میز عنوان کرد و گفت: در نظر داریم با برگزاری این قبیل برنامه‌های جمعی شهری رشته تنیس روی میز را در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و نونهالان و خانواده‌های آن‌ها فرهنگ‌سازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه ورزش تنیس روی میز قابلیت اجرا در منازل و پارکینگ‌ها را دارد، افزود: باید از لحاظ کمی و کیفی شرایطی را فراهم آوریم تا نونهالان و نوجوانان به این رشته مفرح و زیبا روی آورند و تندرستی و سلامت را به خانواده‌ها بیاورند.
قاسمی ادامه داد: در تقویم سال 96 سازمان ورزش شهرداری اصفهان پیش‌بینی کردیم رشته تنیس روی میز را از محیط‌های محصور و سالن‌ها به سطح شهر به ویژه پارک‌ها و بوستان‌ها و معابری که منظر عمومی دارد بیاوریم تا مردم بتوانند حداکثر استفاده را ببرند. طبیعتاً مسابقات، رقابت‌ها و آموزش‌هایی نیز در این زمینه خواهیم داشت.
15119/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanew
کد خبر 279096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.