جلب اعتماد شهروندان ، نتیجه اجرای پروژه های شهری/ تلاش برای حذف محرومیت

شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه های زیر ساختی ،عمرانی ، خدماتی، ترافیکی و... باعث اعتماد شهروندان به شهرداری شده است.

 به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد در پنجاه و سومین برنامه "هرهفته، چندافتتاح" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات با اجرای پروژه های متنوع عمرانی، خدماتی، تفریحی در مناطق 15 گانه شهر در دستور کار است.
وی با اشاره به افتتاح پروژه های منطقه 14 افزود: سال گذشته عملیات اجرایی بوستان رضوان برای ایجاد نشاط و شادابی بین اهالی منطقه 14 در دست اجرا قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تجهیزات بوستان رضوان مانند سایر بوستان های مرکزی شهر است، عنوان کرد: در این بوستان سایت اسباب بازی ویژه کودکان و وسایل حرکت درمانی و... وجود دارد.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه آزادسازی بوستان رضوان با اعتباری حدود یک میلیارد تومان انجام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی بوستان رضوان با مبلغ 2 میلیارد و 500 هزار تومان تکمیل شد.
 جمالی نژاد تاکید کرد: با توجه به درخواست اهالی منطقه یک ورزشگاه همجوار بوستان رضوان برای ارتقا نشاط بین اهالی نیز احداث می شود.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه خیابان جنب حرم حضرت زینب (س) تکمیل و دراختیار شهروندان قرار گرفته شد، ادامه داد: همچنین ادامه خیابان مهدیه برای روان سازی ترافیک با اعتباری بیش از 3 میلیارد تومان احداث شد.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای آزادسازی این پروژه نیز بیش از 3 میلیارد تومان نیز هزینه شد.
وی با بیان اینکه باید سرانه فرهنگی و فضای سبز منطقه 14 برای جوانان و نوجوانان افزایش یابد، گفت: درهمین راستا امروز عملیات اجرایی بوستان و مجموعه مذهبی – فرهنگی خیابان ابوریحان بیرونی آغاز شد.
شهردار اصفهان با تاکید براینکه 15 میلیارد تومان برای عملیات اجرایی بوستان ابوریحان بیرونی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مجموعه فرهنگی – مذهبی خیابان ابوریحان بیرونی نیز با هزینه 6 میلیارد تومان احداث می شود.
وی با تاکید بر اینکه پروژه های امروز با هزینه ای بیش از 32 میلیارد تومان اجراشده است، عنوان کرد:درهر برنامه افتتاح دهها میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه زائران و گردشگران بسیاری برای زیارت حرم زینب (س) به این منطقه می آیند، گفت: از همین رو توسعه حرم حضرت (س) زینب نیز به صورت مشارکتی در دست قرار گرفته است.
شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه خط دوم قطار شهری در منطقه 14 وجود دارد، اظهارکرد: خط دوم قطار شهری موتور محرکه ای برای این منطقه است.
جمالی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 70 پروژه آماده بهره برداری است، اضافه کرد: در هفته دوبار برنامه "هرهفته ، چند افتتاح" برگزار می شود از همین رو تا نیمه سال جاری بسیاری از پروژه ها افتتاح می شوند.
وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان علاوه بر پروژه های زیر ساختی به پروژه های محله محور نیز توجه دارد، خاطرنشان کرد: 1180 پروژه محله محور برای ارتقا خدمات به شهروندان در شهر در حال اجراست.
شهردار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه میدان استقلال یک ابر پروژه و ویترین شهر است، عنوان کرد: میدان استقلال نیز در سعید عید فطر افتتاح می شود.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه اعتماد و مشارکت شهروندان رمز موفقیت شهرداری است، ادامه داد: اجرای پروژه های زیر ساختی ،عمرانی ، خدماتی، ترافیکی و... باعث اعتماد شهروندان به شهرداری شده است.
وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان شبانه روزی برای اجرای پروژه ها تلاش می کند، تصریح کرد: در جمعه هفته گذشته از پیشرفت بیش از 8 پروژه بازدید شد.
شهردار اصفهان افزود: تمام تلاش خود را به صورت جد برای تکمیل پروژه ها و اجرای پروژه های که در شهر نیاز است به کار گرفته ایم تا شهروندان در آسایش خاطر زندگی کنند.
جمالی نژاد با اشاره به افزایش پروژه های مشارکتی در شهر تاکید کرد: پروژه های مشارکتی 5 / 2 برابر نسبت به 10 سال گذشته رشد داشته است. 
 وی با بیان اینکه اجرای پروژه های مشارکتی با سرعت در حال انجام است،  گفت: احداث بازار گل و گیاه و بازار خشکبار با مشارکت بخش خصوصی در دست اجراست.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی بازار موتور سیکلت ها  به صورت مشارکتی نیز آغاز می شود، گفت: همچنین در آینده نزدیک عملیات اجرایی شهرک مبل آغاز می شود.
 جمالی نژاد شهرک سلامت را از دیگر ابر پروژه های مشارکتی شهر دانست و گفت: فاز اول شهرک سلامت نیز آماده بهره برداری رسمی است.
 09140/115/15

کد خبر 278801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.