جنگ آسیایی به خانواده کشیده شد/ وقتی تفاضل گل حرف می‌زند

نتایج 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هفته بیست و هفتم به صورتی بود که نبرد 2 تیم اصفهانی برای کسب رتبه چهارم لیگ شکل جدی‌تری به خودش گرفت.

به گزارش ایمنا، در شرایطی که بسیاری از پرسپولیسی‌ها در انتظار قطعیت قهرمانی تیمشان در لیگ برتر بودند کورس رقابت برای رسیدن به پله چهارم جدول لیگ دوجانبه شد و امروز 2 تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان تنها به واسطه چهار گل اختلاف تفاضل در رویای نصف و نیمه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.
در اصفهان سپاهان در یک بازی بسیار جذاب و هجومی موفق شد به دومین برد خودش در طی سه بازی گذشته دست پیدا کند تا زلاتکو کرانچار نقش مثبت خودش را در تیم به نمایش بگذارد. سه مسابقه و هفت امتیاز روح تازه‌ای به سپاهان بخشیده که در نمایش بازیکنان این تیم هم به وضوح پیداست. شکست دادن تیمی که در بازی رفت سپاهان را برده بود کاری مهم از جانب شاگردان کرانچار بود که حداقل برای 24 ساعت آنها را به پله چهارم جدول لیگ رساند و از طرف دیگر گل زیبای احسان حاج‌صفی که حکم به برتری سپاهان در این بازی داد می‌تواند در لیست بهترین گل‌های لیگ شانزدهم هم قرار بگیرد. البته کار سپاهان هنوز تمام نشده و این تیم باید در سه بازی دیگر که دست بر قضا همگی برای رقبای سپاهان حساس و تأثیرگذار هم هست به فکر کسب امتیازات لازم باشد تا شاید کرانچار بتواند کار نیمه تمام ویسی را در سپاهان به سرانجام برساند.
پیکان خودروی محبوب ذوب‌آهن
هرچقدر که مجید جلالی و پیکان در این هفته‌های گذشته لیگ تیم‌های مدعی لیگ را اذیت کرده‌اند در مقابل حریفی خوش یمن برای ذوب‌آهن بوده‌اند که با دریافت پنج گل و دادن 6 امتیاز به نماینده فوتبال اصفهان کار خودشان را به نحو احسن برای فوتبال ذوب‌آهن انجام داده‌اند.
ذوب‌آهن در هفته‌ای که خطر سپاهان را بیش از هر زمان دیگری در کنار گوش خودش حس می‌کرد در یک بازی حساس و 6 امتیازی موفق شد پیکان یکی دیگر از رقبای مستقیم خودش را از کورس سهمیه آسیایی خارج کند تا در کنار سپاهان بتواند برای حفظ جایگاه چهارمی خودش بجنگد. گلزنی دوباره جری بنسون و مرتضی تبریزی حتماً حسینی را متقاعد کرده که بازی کردن با 2 مهاجم بسیار بهتر از بازی با تک مهاجم است و نتایج ذوب‌آهن در این 2 هفته گذشته به خوبی نشان می‌دهد که این تیم کم کم به مسیر اصلی خودش بازخواهد گشت.
البته ذوب‌آهن روی کاغذ نسبت به سپاهان بازی‌های ساده‌تری در پیش رو دارد ولی با این حال در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و یک غفلت کوچک ممکن است ذوب‌آهن را از شانس رسیدن به آسیا دور کند. عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌بان ذوب‌آهن که با وجود دریافت یک گل بازهم شرایط خوبی داشته‌اند عامل موفقیت ذوب‌آهن در این 2 بازی اخیر بوده که در صورت استمرار فرصت را برای چهارم شدن ذوب‌آهن فراهم می‌کند.
15104/118/8
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 278584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.