رکود و رونق اقتصادی فولاد مبارکه براقتصاد کشور اثرگذار است

امام جمعه اصفهان از فولاد مبارکه به عنوان قطب مهم صنعتی استان و کشور یاد کرد و گفت: از آنجایی که این شرکت از صنایع مادر محسوب می شود و شرکت های متعددی به آن وابسته اند بنابراین رکود، رونق و توسعه این شرکت آثار زیادی بر اقتصاد می گذارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار نوروزی مدیرعامل، معاونان و مدیران فولاد مبارکه با وی، اظهار داشت: توجه به توسعه، امر مهمی در اداره و چرخه تولید و بقاء یک صنعت است، بنابراین باید در شرایطی که شرکت به لحاظ مباحث مالی و در زمینه حقوق و دستمزد کارکنان خود مشکلی نداشته باشد، به این مهم پرداخته شود.
وی تصریح کرد: کارخانه هایی که سهام آنها فروخته و به بخش خصوصی واگذارشده است، باید دقت بیشتری در مخارج خود داشته باشند، چرا که بخش خصوصی متعلق به مردم است بنابراین باید به گونه ای عمل کرد که فقط رضای خدا در نظر گرفته شود و حق کسی ضایع نگردد.
در این دیدار مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز با ارائه گزارشی از عملکرد فولاد مبارکه در سال ۹۵ و برنامه این شرکت برای سال ۹۶ از رونق تولید و توزیع موفقیت آمیز محصولات فولاد مبارکه در سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع ۱۸ میلیون تن فولاد تولید شده در کشور، ۹ میلیون تن سهم گروه فولاد مبارکه است که در سند چشم انداز بایدتولید فولاد کشور به ۵۵ میلیون تن برسد.
وی یادآوری کرد: کار، تولید و ایجاد ارزش افزوده برای کشور در سال گذشته در فولاد مبارکه با تمام توان انجام و خوشبختانه شرایطی فراهم شد که بخش بزرگی از محصولات تولیدشده در این شرکت در بازار داخل توزیع شد که این امر حکایت از گردش چرخه اقتصادی کشور دارد.
03117/117/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 278505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.