کارآفرینی محور برنامه های دانشگاه پیام نور تیران است

تیران-رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تیران گفت: کارآفرینی و جهت دهی برای اشتغال محور برنامه های دانشگاه پیام نور تیران است.

حمید دهقانزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون اظهارداشت: طی 10 سال گذشته بیش از دو هزار و 500 از دانشگاه پیام نور تیران در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.
وی افزود: تاکنون جشنی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه گرفته نشده و امسال برای نخستین بار این آیین همزمان با هفته تکریم مقام معلم در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تیران بیان داشت: نزدیک به 40 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد وجود دارد که دانشجویان در این رشته در حال تحصیل هستند که رویکرد دانشگاه کارآفرینی و جهت دهی برای اشتغال دانشجویان است.
وی ادامه داد: برنامه های کاربردی و اجرایی برای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و رشته های علوم انسانی از جمله حقوق در حین تحصیل توسط انجمن های دانشجویی و اساتید پیش بینی شده که این کار به پیشرفت تحصیلی آن ها و ایجاد بستر برای ارتباط صنعت و دانشگاه فراهم شود.
وی اضافه کرد: دفتر کارآفرینی و اشتغال نیز در دانشگاه برای جهت دهی و پاسخگویی به دانشجویان راه اندازی شده و توسط اساتید اداره و مدیریت می شود.
وی همچنین از برگزاری نخستین جشن ازدواج دانشجویی خبرداد و گفت: همزمان با اعیاد ماه شعبان جشن ازدواج دانشجویی برگزار می شود و هدیه دانشگاه به این زوج های جوان اختصاص می یابد.
دهقانزاده یادآورشد: در سال های گذشته جشن ازدواج دانشجویی برگزار نشد ولی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و برنامه آموزشی از سوی وزارت علوم به این زوج های جوان اختصاص یافته است./
02156/131/4
 
کد خبر 278461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.