14 مورد غرق شدگی در شهرستان لنجان به وقوع پیوست

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان از وقوع 14 مورد غرق شدگی در شهرستان لنجان در سال 95 و اعزام واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به این ماموریتها خبر داد.

به گزارش ایمنا، دکتر اسکندر امیری اظهار کرد: در سال گذشته، 8 هزار و 940 ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در شهرستان لنجان انجام شد که از این تعداد، 7 هزار و 183 ماموریت، درون شهری و یک هزار و 757 ماموریت، برون شهری بوده است.
وی افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت، 5 هزار و 510 مورد غیرتصادفی و 3 هزار و 430 مورد تصادفی بود.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: شهرستان لنجان در سال 95 تعداد 96 حادثه ویژه اورژانسی را شاهد بود که 40 مورد از آنها مربوط به تصادفات است.
انجام 9 ماموریت احیای موفق توسط تکنسین های پیش بیمارستانی
امیری با اشاره به انجام 9 ماموریت احیای موفق توسط تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی لنجان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، دوره های رایگان آموزش احیای قلبی ریوی (طرح بها) برای 842 نفر از شهروندان لنجانی برگزار شد.


وی با اشاره به وقوع 14 مورد غرق شدگی در شهرستان لنجان، گفت: پرسنل اورژانس 115 این شهرستان در سال 95 در 2 مانور شرکت کردند.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان، جمعیت این شهرستان را بالغ بر 250 هزار نفر عنوان کرد و افزود: اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان لنجان با برخورداری از 5 پایگاه شامل سه پایگاه شهری و دو پایگاه جاده ای، یک اتاق فرمان و 31 نفر نیروی موظف به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است. 01191/ 4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews


 
کد خبر 278299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.