ضرورت توسعه اشتغال در شرق اصفهان/مزارع پرورش ماهی در حوضه زاینده‌رود ساماندهی شود

استاندار اصفهان با اشاره به اولویت اشتغال در استان بویژه در حوضه زاینده رود، بر عزم دستگاه های مربوطه در ساماندهی طرح های پرورش ماهی تاکید کرد و گفت: توسعه اشتغال در منطقه شرق اصفهان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رسول زرگرپور در جلسه هماهنگی توسعه اشتغال حوضه زاینده رود بویژه اجرای طرح های پرورش ماهی، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود، ایجاد اشتغال و درآمد در حوضه زاینده رود از اولویت ها بشمار می رود.
وی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید طرح جامعی را در این خصوص تدوین کند، اظهارداشت: در این طرح باید قوانین، مقرارت و چارچوب های اشتغال در حوضه زاینده رود در نظر گرفته شود و همچنین در قالب مجوزها از ظرفیت ها و تسهیلات موجود استفاده و کلیه استانداردها و مسائل ایمنی در زمینه ساماندهی مزارع پرورش ماهی مورد توجه قرار گیرد همچنین همکاری سایر دستگاهها نیز مورد تأکید است.
استاندار اصفهان بر عزم دستگاه های مربوطه در ساماندهی مزارع پرورش ماهی تاکید کرد و اظهارداشت: در مرحله دوم و در صورت منابع جدید توسعه این طرح ها باید مد نظر قرار گیرد.
وی توسعه اشتغال در منطقه شرق اصفهان را مهم خواند و افزود: با توجه به اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری امسال با نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال نامگذاری شده است، از طرح های مدون در زمینه توسعه اشتغال با رویکرد جدید استقبال می کنیم گرچه همچنان معتقدیم باید اشتغال را در بخش های شرکت های دانش بنیان جدید، مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت های موجود بخش IT در استان و کشت های کم آب با توجه به محدودیت های آبی توسعه دهیم.
زرگرپور افزود: برای ایجاد اشتغال در کوتاه مدت راهی نداریم جز اینکه به طرح های اشتغالزایی زودبازده اهتمام جدی داشته باشیم و مشوق های لازم را در این راستا در نظر بگیریم.
03117/117/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 277563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.