اطلاع رسانی های ستاد خدمات سفر بازدهی سفر را افزایش داد/ درصدد توسعه صنعت توریسم هستیم

رئیس شورای شهر اصفهان اطلاع رسانی های به موقع و مطلوب ستاد خدمات سفر را یکی از نکاتی دانست که باعث افزایش بازدهی سفر مسافران شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، رضا امینی در بازدید از ستادهای هدایت و اسکان با اشاره به اینکه فعالیت های ستاد خدمات سفر هر ساله قبل از شروع ایام سال نو آغاز می شود اظهار کرد: این خدمات تا پایان تعطیلات ادامه دارد و تاکنون هم خدمات خوبی از سوی این ستاد ارائه شده است.
وی فعالیت های این ستاد را در قالب 11 کمیته دانست و اضافه کرد: تمامی نیاز های مسافران در این 11 کمیته در نظر گرفته شده و بر اساس آنها اقدامات ستاد انجام شده است.
رییس شورای شهر اصفهان افزود: در حوزه های امنیت، درمان، ایمنی، اسکان و سایر بخش ها اقدامات خوبی از سوی این ستاد صورت گرفته است.
امینی ارایه خدمات مطلوب گردشگری را باعث ثبت خاطره ای خوش برای مسافران دانست و گفت: تداوم ارائه خدمات مناسب از سوی این ستاد باعث می شود که گردشگری اصفهان نیز رونق داشته باشد.
وی اضافه کرد: امیدواریم در سالهای آینده خدمات بهتر و متنوع تری به مسافران و گردشگران ارائه شود.
امینی شیوه خدمت رسانی در شهر اصفهان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسافران با گشتی در شهرهای دیگر به این نکته پی خواهند برد که شهر اصفهان میزبانی خوبی از مسافران به عمل آورده است.
وی یکی از نکات مثبت فعالیت های ستاد خدمات سفر را اطلاع رسانی مطلوب دانست و گفت: مسافران اگر بدون اطلاع از شهر اصفهان به این شهر وارد شوند ستاد خدمات سفر تمامی اطلاعات نظیر مکان های گردشگری و اسکان را به خوبی به مسافران ارائه می دهد که این موضوع در افزایش بازدهی سفر تاثیر بسزایی دارد. 
رییس شورای شهر اصفهان یکی از اهداف مدیریت شهری در برنامه ریزی های آینده را توسعه صنعت توریسم دانست و گفت: برای این موضوع اعتبارات مناسبی در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.
امینی در پایان از تلاش های شبانه روزی تیم ستاد خدمات سفر و کارکنان شهرداری در ارائه خدمات سفر تشکر و قدردانی کرد./09171/115/5
کد خبر 276449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.