نگاه بومی گرایی به ارائه خدمات گردشگری/ هم افزایی دستگاهها برای ارائه خدمات به مسافران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان برنامه های فرهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را مطلوب ارزیابی کرد و این مطلوبیت را حاصل هم افزایی بخش های مختلف دانست.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اصغر آذربایجانی در بازدید از ستادهای هدایت و اسکان اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در حوزه فرهنگی را متعدد و مناسب ارزیابی کرد و گفت: علی رغم سایر برنامه های خدماتی ستاد سفر برنامه های فرهنگی شهر اصفهان رنگ و بوی شادی و نشاط را در بین مردم ایجاد کرد که بیش از هزار عنوان برنامه توسط این ستاد اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه باید مسافران با خاطره ای خوش از شهر اصفهان به دیار خود باز گردند اضافه کرد: به عنوان مثال مجموعه برنامه های تفریحی ناژوان این مهم را عملیاتی و باعث خشنودی مسافران شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با اشاره به اینکه در مکان هایی مانند ناژوان و صفه حضور پرشور مردم را شاهد هستیم گفت: در کنار حضور پرشور مردم برنامه های فرهنگی هم می تواند باعث شادی، آموزش و تفریح مناسب شهروندان و مسافران باشد.
آذربایجانی خدمات ارائه شده از سوی ستاد هماهنگی سفر را حاصل هم افزایی مناسب بین بخش های مختلف شهرداری عنوان کرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، تیم اورژانس، آتش نشانی و سایر ارگان های همراه باعث شد تا خدمات خوبی به مسافران ارائه شود.
وی نگاه بومی گرایی را لازمه ارائه خدمات گردشگری به مسافران دانست و گفت: این نگاه باعث می شود تا مسافر با فرهنگ، آداب و رسوم بومی آن شهر آشنا شود و این مهم در برنامه های فرهنگی ستاد خدمات سفر دیده می شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورا برنامه های فرهنگی ستاد خدمات سفر را روزانه 40 الی 50 برنامه اعلام کرد و گفت: این برنامه ها در قالب های معرفی بناهای تاریخی شهر، جنگ های شادی و سایر برنامه ها بوده است.09171/115/5
کد خبر 276448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.