شورا ها در سلسله ساختار اداری کشور به جایگاه واقعی خود نرسیده اند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: علیرغم اینکه شوراها هجدهمین سال عمر خود را نسبت به انقلاب طی می کنند اما هنوز در سلسله ساختار اداری کشور جایگاه معینی ندارند و همچنین در بسیاری از مدیران جایگاه واقعی شوراها شناخته شده نیست.

رضا امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شورای اسلامی شهر اصفهان سال 95 را با تمام مشقات اقتصادی و شرایط سخت حاکم در کشور به خوبی سپری کرد و در مسیر فعالیت های خود، جلب رضایتمندی مردم در جهت تحصیل رضایت خداوند به خصوص خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را مد نظر داشت.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته پروژه های عمرانی خوبی در شهر اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت، اذعان داشت: اجرای طرح هر هفته چندین افتتاح، ورود به محله ها و مشارکت با بخش خصوصی جهت اجرا و بهره برداری هر چه سریعتر پروژه ها، برگزاری جلسات پی در پی در شورای اسلامی شهر سال پر خیر و برکتی را برای شهر اصفهان رقم زد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اصفهان با یکسال اندوخته و تجربه مدیریت در شهر اصفهان وارد سال جدید شده است و هر کدام از اعضای این شورا دارای تجارب جدیدی شده اند که این تجربیات و اندوخته ها خمیرمایه ای برای اقدامات هر چه بیشتر در سال جدید و سال های آینده خواهد بود.
وی تصریح کرد: سال 96 سال انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است که دغدغه همه ارکان نظام از جمله مردم،  نهادها و دستگاه های اجرایی شهر و کشور برگزاری انتخاباتی با شکوه و دشمن شکن با حضور حداکثری مردم می باشد.
امینی ادامه داد: با انتخابی آگاهانه توسط مردم، اهالی متخصص به این مناصب می توانند به این جایگاه ها راه یافته، به مردم خدمت کرده و درجه اعتماد مردم به نظام را با خدمات ارزنده خود قوی تر کنند.
وی یادآور شد: علیرغم اینکه شوراها هجدهمین سال عمر خود را نسبت به انقلاب طی می کنند اما هنوز در سلسله ساختار اداری کشور جایگاه معینی ندارند و همچنین بسیاری از مدیران جایگاه واقعی شوراها شناخته شده نیست که امیدواریم در دوره های بعدی فعالیت شوراها، این مهم نیز محقق شود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بودجه سال 96 شهر اصفهان، تاکید کرد: سعی کردیم بودجه سال 96 را واقع بینانه تر پیش بینی کنیم و به همین دلیل افزایش حداکثر 3 درصدی بودجه را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: تغییر فرایندها برای تدوین بودجه و تعیین قیمت تمام شده خدمات مد نظر شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است چرا که این مؤلفه ها باعث استفاده بهتر از منابع شده و رشد و توسعه متوازن شهر را رقم می زند.09134/122/5
 
کد خبر 276345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.