شرایط برای استقبال شایسته از مسافران فراهم شده/ تلاش برای میزبانی متفاوت از مسافران نوروزی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گردشگرپذیر بودن اصفهان برای مسافران داخلی و خارجی گفت: با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر اصفهان برای مسافران شرایطی فراهم شده است تا موجبات آسایش و رفاه آن ها فراهم شود و میزبان مناسبی از مسافران نوروزی 96 در اصفهان باشیم.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، رضا امینی در حاشیه بازدید از مجموعه اقامتی باغ فدک اصفهان با عرض خیر مقدم به همه هموطنان و مسافرانی که اصفهان را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند ابراز امیدواری کرد که همه اوقات و ایامی که در اصفهان سپری می کنند توام با بهروزی، نشاط و شادی برای مسافران نوروزی اصفهان باشد.
وی افزود: امیدوارم هموطنان عزیز که مهمان شهر اصفهان هستند؛ سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را با شروعی رویایی در شهر هنرپرور و پر افتخار اصفهان آغاز کنند و سالی پر از خیر و برکت، نورانیت و تندرستی داشته باشند و با خاطره ای خوش با سلامتی اصفهان را به مقصد شهر خود ترک کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهر اصفهان برای مسافران داخلی و خارجی گفت: با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر اصفهان برای مسافران شرایطی فراهم شده است تا موجبات آسایش و رفاه آن ها فراهم شود و تمامی دستگاه ها تلاش و اهتمام جدی در این خصوص داشته باشند.
وی تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری اصفهان شرایط برای استقبال شایسته از مسافران فراهم شده و این روزها پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.
امینی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده و تعامل شهرداری‌ با سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با تسهیلات سفر شاهد میزبانی متفاوت از مسافران در نوروز 96 هستیم، افزود: تمامی تلاش ما این است تا میزبان شایسته و مناسبی از مسافران نوروزی 96 در اصفهان باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از آمادگی کامل دستگاه های انتظامی، خدماتی و اجرایی در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: برای مسافران شرایطی فراهم شده است تا موجبات آسایش و رفاه آن ها فراهم شود و تمامی دستگاه ها تلاش و اهتمام جدی در این خصوص دارند.122/5/ 09165
 
 
کد خبر 276277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.