امسال اصفهان میزبانی متفاوتی را برای گردشگران فراهم کرده است/ ایجاد شور و نشاط در شهر

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:خوشبختانه امسال با تلاش تمام مسئولان مربوطه و همت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر خدمات ارزنده و مطلوب و با کیفیت تری نسبت به سال های گذشته برای گردشگران داخلی و همشهریان فراهم شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان،رضا امینی در حاشیه بازدید از ستادهای هدایت و گردشگری افزود: امسال میزبانی متفاوت در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گرفت و برنامه ریزی مناسبی در این زمینه در دستور کار دست اندرکاران به خصوص ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان قرار گرفت.
وی با تاکید بر این که فعالیت ها و اقدامات مدیریت شهری اصفهان در ایام نوروز  به منظور رضایتمندی مسافران نوروزی  و همشهریان است و اذعان داشت: خوشبختانه با تلاش تمام مسئولان مربوطه و همت  ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر خدمات خوب و مطلوب و  با کیفیت تری نسبت به سال های گذشته برای گردشگران داخلی و همشهریان فراهم شده است.
 رییس شورای اسلامی شهرضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: برگزاری جشن های عیدانه، برپایی 40 برنامه فرهنگی در نقاط  مختلف شهر به صورت روزانه ، ایجاد بازارچه های اقتصادی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست از برنامه های شاخص ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان می باشد  که  این برنامه ها براساس ذائقه همشهریان و مسافران نوروزی به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهر صورت می گیرد.
وی فضاسازی و زیباسازی شهر به مناسبت ایام نوروز از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای استقبال از میزبانی متفاوت برشمرد و عنوان کرد:  اقدامات  مناسبی  به مناسبت نوروز نظیر ترسیم دیوارنگاره ها از سوی دانشجویان هنر در سطح شهر نظر مردم  و مسافران را به خود جلب کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد: خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر برای سال اینده نیز ادامه یابد تا جایگاه و شان اصفهان در زمینه میزبانی متفاوت حفظ شود.09122/10
کد خبر 276271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.