آمار حوادث در ستادهای اسکان شهر اصفهان به حداقل ممکن رسیده است

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باغ فدک تنها سایتی است که مسافران اجازه چادر زدن در آن را دارند و با این وجود، آتشنشانی اصفهان موفق شده حوادث را به حداقل ممکن برساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، غلامحسین صادقیان در بازدید از ستاد اسکان باغ فدک اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در ستاد اسکان شهر اصفهان حاکم است که نشانگر تعامل بالای سازمان‌های مرتبط با پذیرایی از مسافران نوروزی شهر اصفهان است و این تعامل خوب، میزبانی متفاوتی را رقم زده است.
وی افزود: با تعامل شهرداری اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتحادیه املاک و ... امکان یک مسافرت خوب، بانشاط، سالم و ایمن برای مسافران شهر اصفهان فراهم شده است.
صادقیان در مورد ایمنی کمپ باغ فدک ادامه داد: با توجه به تجارب خوب سال‌های گذشته و بررسی‌ها و پایش‌های انجام شده، سعی شده که مشکلات و نقاط ضعف برطرف شود و شاهد حضور پررنگ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیش از 110 نیرو هستیم.
رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: باغ فدک تنها سایتی است که مسافران اجازه چادر زدن در آن را دارند و با این وجود، آتشنشانی شب‌های ایمنی را برای مسافران رقم زده و با استفاده از تجهیزات به‌روز موفق شده حوادث را به حداقل ممکن برساند.
وی با اشاره به حضور بیش از 400 نیروی شهرداری به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیرمستقیم در ستادهای هدایت مسافران نوروزی شهرداری اصفهان گفت: تمام سعی این افراد این است که سفری ایمن و به یادماندنی برای هم‌وطنان رقم بخورد.
/122/10/09118
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 276264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.