فعالیت‌ ستادهای اسکان آرامش خاطر مسافران نوروزی را تضمین کرده است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در ستادهای هماهنگی خدمات شهر اصفهان فراهم شده تا هموطنان بتوانند با آرامش خاطر و خیال راحت وارد اصفهان شوند و از اماکن تاریخی و تفریحی بازدید کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، اصغر آذربایجانی در بازدید از ستاد هدایت کیمیا، اظهار کرد: امروز توفیقی شد تا برای عرض خسته نباشید به دست‌اندرکاران ایجاد تسهیلات لازم برای رفاه حال مسافران از کمپ‌های نوروزی بازدید داشته باشم. خوشبختانه شرایط خوبی در این ستادها فراهم شده تا هموطنان بتوانند با آرامش خاطر و خیال راحت وارد اصفهان شوند، اسکان پیدا کنند و با اطلاع‌رسانی خوب، بتوانند از اماکن تاریخی و تفریحی شهر اصفهان بازدید کنند.
وی با اشاره به بازدید از ستادهای مختلف نوروزی شهر اصفهان افزود: شرایط خوب این ستادها نشانگر عزم راسخ کارکنان شهرداری اصفهان، دستگاه‌های مختلف خدماتی استان، آموزش و پرورش، پلیس راهور و مشاوران املاک است تا سفری پرخاطره را برای مسافران فراهم کنند و با وجود اینکه کارکنان ستادهای اسکان در کنار خانواده‌های خود حضور ندارند، با خوش‌رویی با هموطنان برخورد و آنها را راهنمایی می‌کنند.
آذربایجانی ادامه داد: خوشبختانه در ستادهای اسکان علاوه بر فراهم شدن امکاناتی برای راهنمایی مسافران، شرایطی به وجود آمده تا مسافران بتوانند استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس خود را آماده رفتن به محل اسکان قطعی خود کنند تا در چند روزی که در شهر اصفهان هستند، از فضای شهر استفاده لازم را ببرند و اصفهان را با خاطره‌ای خوش به سمت شهرهای خود ترک کنند.
09118/122/10
 
کد خبر 276258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.