تحقق شعار سال نیازمند همکاری دولت و سایر دستگاههای اقتصادی است.

نطنز- نماینده نطنز و بادرود و قمصر  گفت: تحقق شعار سال نیازمند همکاری دولت و سایر دستگاههای اقتصادی به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور  است.
مرتضی صفاری نطنزی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز  ، درباره نامگذاری سال 96 تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " از سوی مقام معظم رهبری گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال در شعار سال های گذشته مطرح شده و مقام معظم رهبری با بیان  آنها در شعار سال 96 باز هم بر لزوم توجه به آنها تاکید کردند.
نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم افزایش تولیدات داخلی تاکید کرد و افزود: با حمایت از تولید داخل می توان در جهت بهبود وضعیت اشتغال  و بیکاری گام برداشت.
وی با بیان اینکه باید با عزم و اراده جدی در جهت رفع معضل بیکاری به عنوان مهمترین معضل کشور اقدام کرد، اظهار داشت ،مقام معظم رهبری بر موضوع اشتغال و تولید داخل تاکید جدی داشته از این رو تحقق شعار سال نیازمند همکاری دولت و سایر دستگاههای اقتصادی  به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور  است.
نماینده مردم نطنز ، با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه ها باید در جهت تحقق شعار سال قدم  برداشته و تلاش کنند، تصریح کرد: دولت باید حمایت از تولید ملی را در دستور کار قرار داده و همچنین مردم با خرید کالای داخلی از تولید و اشتغال ایرانی حمایت کنند.
وی ،با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تضمین‌کننده اشتغال و استمرار تولید داخلی است، گفت: اگر حمایت مردم از تولید داخل استمرار داشته باشد شاهد شکوفایی و تقویت اقتصاد کشور و افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل کشور خواهیم بود.
رئیس کمیته خارجی مجلس شورای اسلامی ،افزود: دولت و مجلس در عمل باید در جهت تحقق شعار سال گام بردارند .
وی تاکید کرد ،تمام توجه مسوولان بایستی روی دو محور تولید و اشتغال که مکمل همدیگر هستند ، معطوف شود تا چرخ تولید کشور راه افتاده و شاهد پویایی و رونق اقتصاد کشور باشیم .
وی گفت ، دولت به عنوان سیاست گذار اقتصادی کشور میتواند با برطرف کردن موانع توابد و جذب سرمایه گذار ، بازار داخلی را رونق بخشد
صفاری نطنزی در ادامه اظهار کرد ، اقتصاد مقاومتی در کشور به دو عامل  برون گرا شامل توجه به صادرات کالاهای داخلی و درون زایی بودن آن شامل توجه به توابد داخلی، بنگاههای اقتصادی ، شرکت های بزرگ بستگی دارد .02153/131/15
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 275684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.