کاشانی‌ها با کودکان بی‌سرپرست آغاز «بهار مهربانی» را تجربه کردند

کاشان - جشن «بهار مهربانی» با حضور خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست کاشان شهرستان کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، در این مراسم که در هتل تالار ابریشم برگزار شد علاوه بر  ایتام و خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست جمعی از مسئولان و مدیران نظیر اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره بهزیستی  کاشان و همچنین تعدادی از فعالان فرهنگی مدیریت شهری نیز حضور داشتند.
در این جشن، کودکان و خانواده های نیازمند حمایت در کنار سایر شهروندان کاشانی لحظه تحویل سال را تجربه کردند و از برنامه های متنوع این آیین ویژه، نظیر اجرای موسیقی زنده، ارائه برنامه های  شاد و سرگرم کننده، برپایی مسابقه، نمایش طنز و...بهره مند شدند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن سال جدید و  نامگذاری سال پیش‌رو  از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال « اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال» اظهار کرد: این نامگذاری که در ادامه عناوین سال های اخیر است،  نشانه دغدغه معظم له نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی است چنانکه ایشان پیش از این در دیدار با هیئت دولت خواستار گزارش نتایج اقدامات انجام شده در این حوزه شده بودند.
مجتبی رضازاده، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید همه دستگاه ها و نهادها اهتمام خود را در تحقق این خط مشی مقام معظم رهبری که تنها راه برون رفت از مشکلات است معطوف ساخته و این نگاه کارآمد را در عرصه اجرایی نهادینه کنند.
وی همچنین با تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، نقش بانوان را در مقام مادر و همسر در زمینه رشد و پیشرفت خانواده ها که در نهایت جامعه ای پیشرو  و سرشار از استعدادهای کارآمد را تشکیل می دهند بسیار حائز اهمیت دانست.
مشاور شهردار کاشان، برگزاری دومین جشن بهار مهربانی و تکرار تجربه تحویل سال با خانواده های عزت‌مند و در عین حال نیازمند همراهی و حمایت، به فال نیک گرفت و خواستار توجه ویژه تر به این قشر در جامعه شد.
به گزارش ایمنا، تقدیم جوایز و هدایای عیدانه و تکریم کودکان و خانواده های حاضر در این جشن،  پایان بخش این مراسم به شمار می رفت.02150/131/4
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 275549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.