دستگيري قاتل كم تر از دو ساعت در آران و بیدگل

​معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري قاتلي كه فردي را در شهرستان آران و بيدگل به قتل رسانده بود در كم تر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جهانگير كريمي  معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: ماموران انتظامي شهرستان آران و بيدگل از طريق تماس مردمي با مركز فوريت هاي پليسي 110 از به قتل رساندن فردي 60 ساله  و رها كردن جسد وي در حوالي يكي از محورهاي اين شهرستان مطلع  و به محل حادثه اعزام شدند.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام يكسري اقدامات تخصصي و بدست آوردن سرنخ هايي  موفق شدند قاتل را كم تر از دو ساعت پس از وقوع قتل شناسايي كنند.
وي با اشاره به اينكه پس از هماهنگي بامقام قضائي فرد قاتل كه جواني 33 ساله بود دستگير شد گفت : اين فرد در بازجوئي هاي پليس به بزه انتسابي اعتراف و انگيزه خود را اختلافات مالي با مقتول عنوان كرد.
سرهنگ كريمي بيان داشت: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.
معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان با اشاره به حادثه اتفاق افتاده عنوان داشت :  متاسفانه در اين حادثه تصميم گيري عجولانه و بدون توجه به ابعاد موضوع  موجب وقوع اين حادثه آن هم در  آستانه سال جديد شده كه اين هشدار را به مردم مي دهد كه هنگام بروز چالش يا بحراني در زندگي خود از عجله و شتاب زدگي خودداري و معقولانه تصميمي گيري كنند تا شاهد تكرار وقوع  اينگونه حوادث نباشيم.01183/142/3
کانال اطلاع‌رسانی: https://telegram.me/imnanew
 
 

 
 
 
کد خبر 275524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.