بیش از 32 ماموریت توسط اورژانس در طرح نوروزی انجام شد

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی اورژانس تا کنون 32 هزار و 454 ماموریت در سطح کشور انجام شده است، گفت: بیش از پنج هزار نفر مصدوم ترافیکی به بیمارستان ها اعزام شدند.

به گزارش ایمنا، پیرحسین کولیوند، با اشاره به انجام مامویت های اورژانسی ها در طرح نوروزی در سطح کشور، اظهار داشت: از زمان آغاز طرح نوروزی تا کنون 32 هزار و 454 مامویت توسط نیروهای اورژانس در سطح  کشور انجام شده است.
وی با بیان اینکه هفت هزار و 525 مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در زمان انجام ماموریت های ترافیکی پنج هزار و 960 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: 641 نفر نیز در ماموریت های ترافیکی در محل مورد درمان قرار گرفته اند.
اعزام 11 هزار و 160 نفر در زمان ماموریت های غیرترافیکی به بیمارستان
وی با بیان اینکه 24 هزار و 929 مورد ماموریت غیر ترافیکی نیز در این ایام تا کنون انجام شده است، اذعان داشت: در این میان 11 هزار و 160 نفر در زمان ماموریت های غیر ترافیکی به بیمارستان اعزام شده اند.
کولیوند خاطرنشان کرد: در زمان ماموریت های غیر ترافیکی نیز چهار هزار و 723 نفر توسط اورژانسی ها مورد درمان قرار گرفته اند. از این تعداد سه هزار و 131 نفر بیمار تنفسی و سه هزار و 358 نفر نیز بیمار قلبی بوده اند.
سرپرست اورژانس کشور از مردم و مسافران نوروزی خواست که در زمان سفر نکات ایمنی را رعایت کرده تا با مشکل مواجه نشوند. 01191/3
کانال اطلاع رسانی:  https://telegram.me/imnan








































 
کد خبر 275471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.