پیرایش شهر حاصل همت مدیریت شهری است/ اصفهان جزء 10 شهر برتر در حوزه گردشگری در سطح دنیاست

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان جزء 10 شهر برتر در حوزه گردشگری در دنیا است گفت: این امر باعث شده تا مسئولان شهری اصفهان با حساسیت بیشتری به ارائه خدمات به گردشگران بپردازند.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، رضا امینی در برنامه تلویزیونی "کی میاد ستاره چینی" اصفهان را جزء 10 شهر برتر در حوزه گردشگری در سطح دنیا دانست و اظهار کرد: این مسئله رسالت شهر اصفهان را برای میزبانی مقداری سنگین تر کرده است که البته با تلاش همکارانمان در مجموعه مدیریت شهری به خوبی از مسافران و گردشگران استقبال شده است.
وی افزود: اصفهان به دلیل وجود جاذبه های فرهنگی و هنری یکی از نقاط جاذب سفر برای گردشگران است و با وجود خشکی آب زاینده رود بازهم شاهد ورود گردشگران خارجی به شهر هستیم.
رئیس شورای شهر زیبایی شهر اصفهان را یکی از نکات اصلی برای جذب گردشگر دانست و گفت: با توجه به این مهم سعی شده شهر به صورتی پیرایش شود تا موجبات نشاط گردشگران و مردم اصفهان فراهم شود.
امینی از جمله اقدامات زیباسازی شهر اصفهان به دیوارنگاره های شهر اشاره کرد و گفت: همچنین چمن کاریها و گل کاریها نیز به منظور شاداب سازی شهر انجام شده است.
وی این مهم را حاصل تلاش اعضای شورای شهر دانست و بیان کرد: با تلاش های اعضای شورای شهر برای تصویب ردیف های بودجه ای این فعالیت ها، امروز شاهد زیبایی شهر هستیم.
رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: همکاری های مدیریت شهری باعث شده تا امروزه شاهد شهری پویا، خلاق و اثر گذار باشیم.
وی با بیان اینکه سالی که گذشت به لحاظ اقتصادی سال سختی بود گفت: اما خوشبختانه مدیریت جدید توانست به این مشکل غلبه کند و با تمهیدات جدید راهکاری های نوینی را برای جایگزینی منابع مالی ارائه کند.
امینی اضافه کرد: در مدیریت جدید شهری برنامه های ارزشمندی اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به برخی از تغییرات در دوره مدیریت جدید شهرداری اضافه کرد: به عنوان مثال شرایط کیفی خدمات به ارباب رجوع ها تغییر کرده و ارباب رجوع ها از حقوق گسترده تری بهره مند هستند.
رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: عمده ترین مشکلات مردم و مراجعان به شورای شهر در رابطه با نحوه برخورد با ارباب رجوع ها بود و مردم رفع این مسئله را از شورا درخواست می کردند.
وی اضافه کرد: البته شورا نمی تواند به اقدامات اجرایی وارد شود ولی موارد لازم به شهرداری گزارش می شد.
امینی در پاسخ به این سوال مجری برنامه که چرا تغییر مدیریت شهری اتفاق افتاد گفت: شورای شهر به دنبال این بود تا تکریم ارباب رجوع و روان سازی برنامه های شهری محقق شود.
وی اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف شورا شفاف سازی های محاسبات مالی و همچنین افزایش سرانه خدماتی بود.
امینی گفت: خوشبختانه با ورود شهردار جدید به بدنه مدیریتی شهر اقدامات خوبی در حوزه شهرسازی و اداری و مالی انجام شد.
وی اضافه کرد: احداث بانوسراها، ارائه خدمات نوین ورزشی، تامین شرایط محیط زیستی سالم، توسعه حجمی و سطحی فضای سبز، ارتقا کیفی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری و راه اندازی چندین پروژه کوچک و بزرگ از جمله اقدامات انجام شده در مدیریت جدید شهری است.09171/115/10 
 کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanew
کد خبر 275463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.