آرامش شهروندان و مسافران در اولويت كاري پليس آگاهي اصفهان در نوروز 96

رئيس پليس آگاهي استان از راه اندازي گشت هاي کمین و شکار ويژه ايام نورزو 96 به منظور محدود شدن فضا براي مجرمان و افزايش احساس امنيت مردم در سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ ستار خسروي رئيس پليس آگاهي استان اظهار داشت: به منظور محدود شدن فضا براي مجرمان و افزايش احساس امنيت در ايام نوروز گشت هاي ويژه کمين و شکار پليس آگاهي استان در مرکز استان و شهرستان ها راه اندازي شده است.
وي تصريح كرد: اين تيم ها به صورت محسوس و نامحسوس براساس تخصص و آموزش هاي حرفه اي و با توجه به جغرافياي جرم و پيک زماني وقوع جرم در سطح شهر و مبادي ورودي شهر به گشت زني پرداخته، مجرمان حرفه اي و خشن را دستگير و برخورد قانوني خواهند كرد.
رئيس پليس آگاهي اصفهان ادامه داد: عمده فعاليت اين واحدهاي تخصصي مبارزه با سرقت خودرو و موتورسيکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصي، کيف قاپي، سرقت هاي توام با زور و خشونت و سرقت داخل خودرو مي باشد.
كارآگاه خسروي با اشاره به مستقر كردن واحد هاي تخصصي در تمامي مبادي ورودي و خروجي استان اظهار داشت: پليس آگاهي با اشرافيت بالايي که درشناسايي مجرمان حرفه اي و سابقه دار دارد تحرکات مجرمان را خنثي و از وقوع جرائم پيشگيري خواهد كرد.01183/142/3
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 275438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.