فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با ارسال پیامی سال نو را تبریک گفت

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بی تردید نظم و امنیت فراگیر مرهون لطف بی پایان خداوند، عنایت ویژه امام زمان (عج) ، هدایتگری های مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و همراهی آحاد مردم کشور است، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
هموطنان گرامی و مردمان خوب ایران سرافراز
اینک که آغاز سال 1396 و بهار فاطمی (س) را فرا سوی خویش می یابیم، لازم می دانم صمیمانه و از سر اخلاص، فرا رسیدن عید نوروز و همچنین میلاد پربرکت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را از سوی خود و تمامی همکاران ارجمندم در نیروی انتظامی، به یکایک شما مردمان فهیم و با ایمان کشورمان تبریک و شاد باش بگویم و از ذات حضرت باریتعالی سلامت روز افزون، نشاط و آرامش را برایتان مسئلت نمایم و سپاسگزار همگان باشم که در سال 1395 با همراهی، مشارکت بی دریغ و متعهدانه خویش، ما را برای حفظ و توسعه روزافزون نظم و امنیت اجتماعی و آرامش و آسایش عمومی یاری نمودید.
بی تردید نظم، امنیت فراگیر و کم نظیر حاکم بر کشورمان مرهون لطف بی پایان خداوندی، عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج)، هدایتگری های مقام معظم رهبری (دامت برکاته) ، ثمره خون شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، هوشیاری، آگاهی، همراهی آحاد مردم کشورمان و دیگر دستگاه های مرتبط می باشد.
از خداوند متعال می خواهم در سال جدید نیز همچون همیشه ما را از الطاف بی کران خویش بهره مند سازد و به ما توفیق دهد تا با عمل و رفتار خود زمینه و زمانه را برای ظهور قائم آل محمد(عج) مهیا سازیم. ان شاء الله
" والعاقبه للمتقین "
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری
01183/142/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 275424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.