تدابیر لازم جهت حضور مسافران در بقاع متبرکه استان اصفهان اندیشیده شده است

مدیر حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با همکاری معاونت سیاسی انتظامی استانداری، شوراهای تامین امنیت شهرستان ها و همچنین با همکاری نیروهای انتظامی تمام تدابیر لازم جهت حضور مسافران و زائران در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان اندیشیده شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، شیرزاد نعیمی با تبریک بهار طبیعت و سال جدید که مقارن با میلاد سراسر شادی حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است اظهار داشت: فرا رسیدن سال جدید را محضر عموم مردم و هموطنان عزیز و بزرگوار به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض می نمایم.
وی افزود: سال 96 را با توسل به دخت نبی اکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) آن یار و مدافع حریم ولایت و همسر امیر عالم هستی مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با بهره گیری از وجود نورانی آن بزرگوار و رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) آغاز کرده ایم.
مدیر حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: در این ایام مانند سال های گذشته سازمان اوقاف و امور خیریه طرح نوروزی آرامش بهاری را در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور ارائه فرهنگ معنوی و اسلامی اجرا می کند که در این راستا برنامه هایی همچون برپایی خیمه های معرفت، برپایی ایستگاه های مشاوره، برپایی نمایشگاه های محصولات فرهنگی، برپایی نماز جماعت و... در جوار این اماکن مقدس در حال اجرا هستند.
شیرزاد نعیمی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده بقاع متبرکه سراسر استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی، دانشجویان، نخبگان و همچنین توریست ها آماده شده اند که این امر نیز در تاسی از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که فرمودند: «ما می خواهیم مردم در کنار امامزادگان در آرامش و آسایش زندگی کنند.» انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جهت تامین امنیت و آسایش زائران و مسافران گرامی در این ایام هماهنگی های لازم را با معاونت سیاسی انتظامی استانداری، فرمانداران شهرستان ها و فرماندهان انتظامی استان انجام داده است.
مدیر حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بالطبع در استان شهیدپرور اصفهان امنیت و آسایش مطلوبی برقرار است که این امر حاصل تلاش های جوانمردانه و ایثارگرانه شهیدان این مرز و بوم بوده و است که هدایت های مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این نعمت الهی را برای ما به ارمغان آورده است.
شیرزاد نعیمی در ادامه گفت: همچنین در ایام نوروز مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه در قالب اکیپ های بازرسی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از نحوه اجرای طرح آرامش بهاری بازرسی های لازم را به عمل می آورند./
12135/135/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 275404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.