استقرار اتوبوس امبولانس در سه راهی جندق

غریب یک ماه از فعالیت و نظارت مستمر طرح سلامت نوروزی می گذرد و تاکنون ده‌ها هزار مورد بازدید نظارت بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در جای جای استان اصفهان انجام گرفته است و در همین راستا اتوبوس امبولانس در سه راهی جندق مستقر شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه بازدیدهای کارشناسی و در روز چهارم ستاد نوروزی کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور در معیت کارشناسان و پزشکان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان از بیمارستان های الزهرا، چمران و اورژانس های پیش بیمارستانی, دیسپچ و eoc  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کردند.
تیم کارشناسی معاونت درمان هم از بیمارستان های امام حسین گلپایگان و فاطمیه خوانسار بازدید بعمل آوردند. در حوزه مراکز سرپایی هم درمانگاه های پردیس و رازی ارزیابی شد.
پنجمین روز فعالیت ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پنجمین روز از ستاد نوروزی دانشگاه مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) و بازدید معاون درمان و تیم مدیریتی معاونت درمان از مراکز درمانی چمران و صدوقی آغاز شد. در ادامه مدیر بودجه دانشگاه و تیم مدیریتی کشیک معاونت بهداشتی از ستاد نوروزی دانشگاه بازدید بعمل آورد.
بازدیدهای کارشناسی معاونت درمان از بیمارستان های امین زهرای زینبیه و حضرت زهرا بازدید صورت پذیرفت و روند ارایه خدمات به گیرندگان خدمات مورد  ارزیابی قرار گرفت. مراکز درمانی سرپایی نیز درمانگاه های دندانپزشکی پارس زرین شهر و درمانگاه شبانه روزی رسول اکرم مورد ارزیابی قرار گرفت.
در حوزه اورژانس با استقرار اتوبوس امبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در سه راهی جندق تکمیل شد و همزمان بازدید از پایگاههای شاهین شهر و نطنز توسط رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی و بازدید از نحوه ارتباطات رادیویی دیجیتال توسط مسئول ارتباطات انجام شد.
ششمین روز فعالیت ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ششمین  روز از ستاد نوروزی دانشگاه  مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) و بازدید معاون درمان و تیم مدیریتی معاونت درمان از مراکز درمانی الزهرا  و شریعتی  آغاز شد. در ادامه تیم مدیریتی کشیک معاونت بهداشتی از ستاد نوروزی دانشگاه بازدید بعمل آوردند .
بازدید های کارشناسی معاونت درمان از بیمارستان های نور، عیسی بن مریم و مهرگان  بازدید صورت پذیرفت و روند ارایه خدمات به گیرندگان خدمات مورد  ارزیابی قرار گرفت .
در حوزه  بازیدیهای پیش بیمارستانی و بیمارستانی؛ پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان و اورژانس بیمارستان فارابی مورد ارزیابی قرار گرفت. 
11130/130/3
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews 
کد خبر 275368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.