لحظاتی شاد با ورزش در کنار پل تاریخی خواجو + تصاویر

سومین جشنواره روز جهانی تنیس روی میز عصر امروز با حضور مسئولان ورزش کشور و استان و شهروندان اصفهانی در ضلع جنوبی پل تاریخی خواجو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ضلع جنوبی پل خواجو عصر امروز میزبان سومین جشنواره روز جهانی تنیس روی میز در اصفهان بود.
این جشنواره از ساعت 17 عصر امروز پنجشنبه 31 فروردین ماه با حضور علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان و معاونانش، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، علیرضا امینازاده معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، کشاورز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان، زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، مهدی تکابی رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، علی پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج)، وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، عزیزالله مشفقی دبیر دبیرخانه دائمی «اصفهان، پایتخت فرهنگ پهلوانی»، رؤسای هیأت‌های ورزشی استان اصفهان، تنیس‌بازان رده‌های سنی مختلف استان اصفهان و خانواده‌های آن‌ها و جمع زیادی از شهروندان اصفهان آغاز و تا ساعت 19 و 30 دقیقه ادامه داشت.


قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان که زودتر از سایر مسئولان در محل حضور یافت دقایقی را به بازی تنیس پرداخت و سپس مراسم با حضور دیگر مسئولان ورزش استان و شهر اصفهان به طور رسمی آغاز شد.
در ابتدای مراسم قاسمی در خصوص برگزاری این جشنواره با مشارکت سازمان ورزش شهرداری اصفهان، هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان دقایقی صحبت کرد و سپس فرزاد شاه‌علی خواننده ملی قطعاتی را سرود.
در ادامه مراسم و پس از صحبت‌های حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گروه آذین به انجام حرکات آکروباتیک پرداخت.
سپس زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی دقایقی را برای شهروندان صحبت کرد و خبرهای خوبی هم در زمینه ورزش به شهروندان ارائه کرد.


در پایان این جشنواره و پس از همنوازی علی کاویان و مجتبی کرمی که قهرمان اصفهانی تنیس روی میز سال 78 نیز بود، علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز لحظاتی را برای شهروندان اصفهان صحبت کرد.
قارداشی اظهار کرد: به جامعه ورزش به ویژه جامعه تنیس روی میز کشور تبریک می‌گویم که با ابتکار فدراسیون جهانی تنیس روی میز این روز باشکوه به نام روز جهانی تنیس روی میز نام‌گذاری شده است و همین امر باعث شد این ورزش در بین تمامی فدراسیون‌های ورزشی در بین 223 عضو فدراسیون جهانی پر عضوترین فدراسیون باشد.
وی ادامه داد: از تمامی مسئولان ورزش استان اصفهان، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در برگزاری این جشنواره کمک کردند به ویژه از شهردار اصفهان که از ورزش به ویژه تنیس روی میز حمایت ویژه‌ای دارد تشکر می‌کنم. در جلسه‌ صبح امروز با مهدی جمالی‌نژاد قول‌های مساعد و خوبی برای توسعه تنیس روی میز داده شد.


رشد 43 درصدی جمعیت تنیس‌بازان در استان اصفهان در یک سال
رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: در فاصله سال 94 تا 95 در بعضی از استان‌ها از 3 درصد تا 7 درصد افزایش جامعه آماری علاقه‌مندان به تنیس را داشتیم و تنها در استان اصفهان در این بازه زمانی 43 درصد رشد جمعیت تنیس بازان را شاهد بودیم که این موضوع به واسطه تلاش‌های هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و جذب خانواده‌ها به این ورزش مفرح است و جای تبریک و تشکر دارد.
در حاشیه این جشنواره نیز مسئولان ورزش استان اصفهان با پیراهن سومین جشنواره روز جهانی تنیس روی میز عکس یادگاری گرفتند. همچنین تنیس‌بازان نونهال و نوجوان اصفهان نیز به صورت نمادین به بازی پرداختند و در پایان نیز همشهریان و علاقه‌مندان به این ورزش مفرح ذقایقی دست به راکت شدند.
برای دیدن گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.
15119/118/20
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews    
کد خبر 274360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.