سنگ قبور شهدا آسانسور نیست که از آن بالا بروند

زمانی که فرزندان شهدا را پله ترقی خود کردند، کسی فکرش را نمیکرد کار به جایی برسد که سنگ راه پله را هم سنگ قبر شهدا کنند!!!

رضا دهقانی، فرزند شهید گرانقدر علیرضا دهقانی، دریادداشتی در انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین نوشت:
ما از فرزندان شهدایی هستیم که پدارنمان بدون هیچ خواسته و تعلق دنیوی پای در عرصه جهاد گذاشتند، ما همان هایی هستیم که زیر پتک سهمیه های کذایی و دروغین قد کشیدیم و بزرگ شدیم، بدون آنکه بتوانیم ازحقوقمان در پیشگاه افکار عمومی دفاع کنیم و آنچنان به نام ما پشت تریبون رفتند و به دروغ از تکریم سخن گفتند که متهم ردیف اول بیکاری دیگران و عدم ورود ایشان به دانشگاه ها شدیم و هستیم.
هیچکس از خودش نپرسید چند درصد از فرزندان شهدا مشغول کار دولتی هستند؟! چقدر از این شهیدزادگان آسایش روحی وروانی دارند ؟! چند درصد از این فرزندان بدون دغدغه امورات روزانه خود را پیگیری می کنند؟! و هزاران سئوال بر دل مانده دیگر.
اما نقطه دردآور قصه پر غصه ما اینجاست که حق اعتراض نداریم و باید سکوت کنیم، نه به خاطر محدودیت های قانونی بلکه بخاطر نوع نگاه افکار عمومی.
در رسانه های دولتی و غیر دولتی و سخنرانی برخی آقایان مسئول که آنچنان درباره تکریم و امتیازات خانواده شهدا بمباران تبلیغاتی کرده اند که اگر نقد و صحبتی به میان آوریم متهم به زیاده خواهی خواهیم شد.
ضمن شکست روزه سکوت، از آقایان ، مسئولین و بنیاد شهید و امور ایثارگران می پرسیم تا کی میخواهند نگاه بچه شهیدی به شهیدزادگان داشته باشند؟ هنوز از خواب خود بیدار نشده اند که ببینند این بچه ها دیگر بزرگ شده اند؟ تا کی می خواهند به این دیوارکشی فی مابین مردم و شهیدزادگان ادامه دهند؟!
تاکی میخواهند بگویند ما به خانواده شهدا خدمت میکنیم ؟! آیا بهتر نیست از پشت این خدمت برای مردم بگوییم ؟! فرزندان شهدا به چه زبانی به شما بگویند نیاز به خدمتگزار ندارند و خود توانایی اداره بنگاه های اقتصادی و مراکزی که بنام این قشر دایر نموده اید را دارند؟
آیا وقت خانه تکانی نرسیده است ؟! تاکی باید شهیدزادگان نردبان برخی که آنان را پله ترقی خود میداند داشته باشند ؟!
دوست نداریم سنگ قبور شهدا را هم سنگ راه پله ای ببینیم که عده ای از آن به بالا می روند .
منبع: شهید نیوز
00/000
کد خبر 273621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • محمدحسین IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    آفرین،آفرین، احسنت به این دلاور مرد که حرف همه بچه ها را زد ، الحق که شهید زاده ای
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    با عرض سلام و احترام و ارادت به همه فرزندان یادگار شهدای عزیزمان به حقیقت بسیار تکان دهنده ای اشاره شده بود. واقعیت جامعه امروز همین است . من از خانواده شهدا نیستم ولی فرزند همین انقلابم و آسیب دیده از 8 سال جنگ تحمیلی و بسیار دیده ام خانواده های عزیز و یادگار شهدایی که از این نوع نگاه و تفکر کذب در جامعه در امان نیستند. به امید ظهور آقایمان مهدی صاحب الزمان (عج)- صلوات
  • الناز IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    براستی که سنگ قبر شهدا پله ترقی عده ای شده که در پشت جبهه حضور داشته یا اصلا در نزدیکی جبهه های حق علیه باطل حضور نداشته و توانسته اند امتیازات فراوان بگیرند
  • یاسر US ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    حرف حق را زدی ، درود بر شما یادگار شهید ، که شده است به نام شما و به کام دیگران