نیروهای شعب اخذ رأی باید افرادی بی طرف و امانتدار باشند

فرماندار اصفهان گفت: رعایت بی طرفی، امانت داری و قانون مداری دست اندرکاران، از مبانی یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایمنا، فضل اله کفیل فرماندار اصفهان در جلسه شورای مدیران فرمانداری، با اشاره به اهمیت انتخابات سال 96، اظهار داشت: شوراها و شهرداران نباید از فرصت و امکانات موجود جهت تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند و بخشداران و حوزه عمرانی فرمانداری نسبت به نظارت در این زمینه اقدام نمایند.
وی افزود: بخشداران از فرصت باقی مانده تا پایان سال استفاده کرده و نسبت به بررسی مشکلات و پروژه های انجام نشده، در بخش ها و رفع آنها اقدام
کنند.
کفیل در ادامه گفت: رعایت اصل بی طرفی، امانت داری و قانون مداری همه دست اندرکاران در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از مبانی یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: هیأت اجرایی انتخابات باید افرادی بی طرف، متدین، معتمد و از اقشار مختلف مردم باشند و در صحنه اجرای انتخابات، از هرگونه گرایش قومی و سیاسی اجتناب کنند.
 فرماندار اصفهان بر انتخاب نیروهای شایسته جهت شعب اخذ رأی تأکید کرد و افزود: نیروهای شعب اخذ رأی باید افرادی متدین و بی طرف و امانتدار بوده و حجاب و شئونات اسلامی را رعایت نمایند.01183/142/3
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 272019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.