زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص نیست

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی درخصوص زمان پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان گفت: مشکلی برای پرداخت عیدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی وجود ندارد ولی زمان واریز آن هنوز مشخص نیست.

به گزارش ایمنا، علی اصغر بیات با اشاره به زمان پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی گفت: مبلغ عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی هر ساله توسط هیأت وزیران مشخص می شود و به محض ابلاغ، سازمان تأمین اجتماعی آن را به حساب مستمری بگیران واریز می کند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم طی روزهای آینده عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی را به حساب آن ها واریز کنیم اما زمان دقیق پرداخت عیدی این قشر هنوز مشخص نیست.
وی همچنین از رایزنی برای تأمین منابع عیدی بازنشستگان خبر داد و گفت: با سازمان برنامه و بودجه در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم منابع عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران را تأمین کنیم. پرداخت عیدی مستمری بگیران به موقع انجام خواهد شد اما زمان واریز آن هنوز مشخص نیست.
بیات تصریح کرد: میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی همان رقمی است که دولت تعیین کرده است و مبلغ 7 میلیون و 705 هزار ریال به عنوان عیدی تعیین شده است.
به گفته وی، تسهیلات دیگری به جز عیدی برای بازنشستگان و مستمری بگیران در آستانه سال جدید در نظر گرفته نشده است.
گفتنی است سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته توانست عیدی دو میلیون و 700 هزار مستمری بگیر و بازنشسته خود را در نیمه نخست اسفندماه به حساب آن ها واریز کند.01191/142/3 
کانال اطلاع رسانی:  https://telegram.me/imnanews
کد خبر 271495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مستمری بگیر IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
    1 0
    بیشتر مستمری بگیران درتاریخ 27 اسفند حقوق میگیرند برای خرید عید باگرانیهای مضاعف مواجه خواهند شد
  • امیر پاشا IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    1 0
    سازمان تامین اجتماعی متاسفانه امسال در جهت بهبود شرایط زندگی مستمری بگیران هیچ گونه اقدامی مثبتی انجام نداده است! عیدی مستمری بگیران هم که واریز نشده! لطفا پیگیری کنید و دلیل رو به مردم بگویید با سپاس از مدیر محترم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
    1 0
    حاجی ما منتظر این عیدیم اوقات بگذرونیم پس چی شد