در آینده ای نه چندان دور ، فاز اول و سوم "شهرک سلامت" افتتاح می شود / تکمیل فاز دوم مهرماه سال آینده

شهردار اصفهان در بازدید از شهرک سلامت اظهار کرد: فاز اول و سوم شهرک سلامت در ماه جاری و فاز دوم پروژه نیز در مهر ماه سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش ایمنا، شهرك سلامت يكي از ابر پروژه های مشارکتی است که به منظور کاهش ترافیک خیابان های آمادگاه، شمس آبادی و توحید که مملو از مطب های پزشکان است، در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.


شهردار اصفهان در بازدید از روند عملیات اجرایی " شهرک سلامت" اظهار کرد: شهرک سلامت از همه استانداردهای درمانی کشور برخوردار است و در بسیاری از موارد از استانداردهای خاورمیانه نیز بالاتر است.


وی ادامه داد : شهرك سلامت شاخص ترين پروژه در حال احداث در منطقه ۱۰ شهرداري اصفهان است كه تلاش هاي بي وقفه براي به سرانجام رسيدن آن ادامه دارد.
جمالی نژاد اعلام کرد: "شهرک سلامت"  داراری 5 فاز است که فاز اول آن شامل کلینک ها ، فاز دوم پاراکلینک ها، فاز سوم پارکینگ طبقاتی زیرسطحی ، فاز چهارم هتل و فاز پنچم آن بیمارستان است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه فاز اول "شهرک سلامت" تاکنون 97 درصد پیشرفت داشته است،افزود: در آینده نزدیک فاز اول و سوم آن نیز به بهره برداری رسمی می رسد.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی  فاز دوم "شهرک سلامت" در دست اجراست و در مهر ماه سال آینده نیز به پایان می رسد.
 09140/115/5
 
کد خبر 271043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
    1 0
    با سلام به شهردار محبوب....انشاالله دومين شهرك سلامت اصفهان كه قرار بود در شهرك شهيد كشوري احداث گردد.... كي اغاز ميگردد؟ لطفا در اين مورد هم اطلاع رساني بفرماييد