حضور مردم شهرضا در راهپیمایی 22 بهمن+تصاویر

شهرضا – در یوم الله 22 بهمن، مردم مسلمان و انقلابی شهرضا با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، برای افرادی مثل من که در سال های انقلاب هنوز به دنیا نیامده بودند، توصیف این روز کمی سخت است، من هم مثل خیلیها، خیلی چیز هایی از آن روز شنیدم ولی مطمئناً نوشته من حال و هوای خاصی ندارد.
22 بهمن را با پیروزی میشناسیم. کلاس سوم ابتدایی یک معلم داشتم که همیشه میگفت: کلمه هایی که راجع به موضوع انشا به ذهنتون میرسه رو بنویسید و از اونا تو انشاتون استفاده کنید...
چه قدر هم این روشش کارساز بود، خب حالا 22 بهمن: پیروزی، انقلاب، امام خمینی، جشن، ایران...

داشتم میگفتم... 22 بهمن را با پیروزی میشناسیم، با انقلابی که مردم ساختند و با امام خمینی (ره) که همه جهان از او به عنوان مردی آزاده یاد میکنند...

22 بهمن یعنی جشن همگانی... که هیچ کس با هیچ رنگی نمیتواند به همش بزند... وقتی همه مغرورند و مفتخر، از انقلابی که الگوی همه جهان است، هیچ کس نمیتواند به چیزی دست درازی کند...

ایران را در چه جمله ای به کار ببرم؟ ایران، ایران، ایران... این کلمه گویا تر از حرف من است... این کلمه خودش یک انشا که هیچ، یک دنیاست. 

امروز مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان شهرضا همصدا با دیگر مردم مناطق مختلف کشورمان در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن حاضر شدند تا به جهانیان ثابت کردند که در این شهرستان هنوز «همت» و «قانع» و «طباطبایی» و «حیدرپور» هستند که میثاق نامه خود را با ولایت به خون مهر کنند و تا آخرین لحظه در رکاب رهبر از انقلاب دفاع کنند.

امروز دیار 750 شهید بار دیگر خروشید و طنین «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» آن خواب را از چشم مستکبران ربود.

اين سال ها عصر خميني است، در دوراني که بشر عهد ازلي خود را فراموش کرده بود و فطرت گمشده‌اش در دوران ماشين بود، انقلاب او تجديد بيعت دوباره انسان بود با فطرت خدايي خودش! براي همين انقلابش محدود به مسلمانان نشد، او قهرمان يک عصر است.

جنگ او هم ادامه دارد، تا وقتي ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست راه او و جنگ او ادامه دارد، جنگي که خودش مي‌گفت جنگ ايدئولوژي است، جغرافيا و مرز نمي‌شناسد.

روزگاري هنر برخي از زاهدان آن بود که بر انجيلي دعا بخوانند و مرضي شفا دهند، اما او باطن انسان را شفا داد و رها کرد.

درس‌هاي عرفا معمولا به خاطر آن که از فهم عموم خارج است فقط به اهلش سپرده مي‌شود، اما شگفتا که درس او به ملتي آموخته شد و حيات دوباره داد.

عقل ظاهر بين جاي خالي او را در حسينيه جماران مي‌بيند، اما دل در مقام شهود در هر نماز جماعتي که در مدارس برگزار مي‌شود او را دوباره درک مي‌کند.

در گذر از هرکوچه‌اي که نام شهيدي بر آن حک شده و در هر اثر فاخر هنري که عرضه مي‌شود؛ امام خمینی (ره) روح ملت بود..02149/131/15
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 269541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.