تنیس‌بازان چینی وارد ایران می‌شوند/ آغاز لیگ برتر از بهمن ماه

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی ملی‌پوشان و افزایش توانمندی‌های آنان از تنیس‌بازان چینی بهره می‌بریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد علیقارداشی در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان که ظهر امروز در سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم که با کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئول هیأت تنیس روی میز اصفهان سالن مخصوص تنیس روی میز خانه اصفهان با کمک بخش خصوصی و منابع غیردولتی تکمیل و راه‌اندازی شد.
وی گفت: جدا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که شهر اصفهان دارا است، هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با در اختیار داشتن امکانات و کادر فنی مجرب و با ارتباطات عالی که با فدراسیون دارد به عنوان یک پشتوانه و تکیه‌گاه برای میزبانی مسابقات رده‌های سنی مختلف به ویژه در بخش بانوان، برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و از همه مهم‌تر جشنواره استعدادیابی در هر 2 بخش پسران و دختران بود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: امیدوارم با توقعاتی که از تنیس روی میز در کشور ایجاد شده است برای دوره بعد بتوانیم در برگزاری مسابقات از نظر فنی ارتقای بیشتری داشته باشیم. همچنین در سطح تیم‌های ملی افراد بیشتری جذب کرده و تحت پوشش بگیریم.
علیقارداشی تصریح کرد: در ابتدا امسال و برای لیگ برتر چهار تیم بیشتر اعلام آمادگی نکرده بودند اما با رایزنی‌هایی که انجام دادیم موفق شدیم 2 باشگاه خوش‌نام و قدیمی را که چند سالی در لیگ برتر تنیس روی میز غایب بودند مجدداً به لیگ برتر برگرداندیم. لیگ برتر تنیس روی میز از 5 بهمن ماه با حضور 6 تیم شروع می‌شود.
وی افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی ملی‌پوشان قرار است فردا بازیکن دفاعی چینی به ایران بیاید تا روش دفاعی کات از دور که شدیداً مورد نیاز بازیکنان تیم ملی است را به ملی‌پوشان آموزش دهد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: جا دارد به طراحان مسابقات تور ایرانی که در 2 بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است تبریک بگویم. می‌توان گفت بخش عمده این مسابقات به تقلید از فدراسیون جهانی تنیس روی میز بوده که با شرایط فرهنگی و ورزشی ایران تطبیق داده شده است. با برگزاری مسابقات تور ایرانی شرایطی فراهم کردیم تا به بازیکنان برتر کشور دستمزدی تحت عنوان جایزه نقدی اهدا شود که این موضوع در دوره‌های قبلی انجام نمی‌گرفت. این موضوع باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان می‌شود.
علیقارداشی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که دلیل برگزاری زودتر از موعد مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان چه بود، اظهار کرد: اساسنامه اختیاراتی به رئیس و نایب رئیس مجمع داده است که با توافق یکدیگر می‌توانند انتخابات را پس از اتمام دوران چهار ساله ریاست و یا زودتر برگزار کنند و حتی با توافق رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌توانند در برخی موارد رئیس هیأت را زودتر از اتمام دوران چهار ساله ریاستش برکنار کنند.
15119/118/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.