ذوب‌آهن و بانک سرمایه مدعیان قهرمانی نیم‌فصل

در هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان، ذوب‌آهن اصفهان و بانک سرمایه مدعیان قهرمانی نیم‌فصل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران، جام «شهدای منا» روز پنجشنبه 23 دی ماه با سه دیدار در شهرهای شیراز، تبریز و تهران پیگیری خواهد شد.
در مهمترین دیدار این هفته تیم ذوب‌آهن اصفهان که هم اکنون با 5 برد و 15 امتیاز صدرنشین است، به مصاف شهرداری تبریز می‌رود تا در صورت شکست این تیم قهرمانی‌اش در نیم‌فصل قطعی شود.
شهرداری تبریز نیز در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که تا کنون بردی کسب نکرده است و بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت‌ها قرار دارد، بنابراین پیروزی ذوب‌آهن در این دیدار مشکل به نظر نمی‌رسد.
در دیگر دیدار مهم این هفته تیم بانک سرمایه دیگر مدعی قهرمانی این رقابت‌ها که با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، در سالن آیت‌الله دستغیب شیراز میهمان پارس است. تیم پارس تا کنون یک برد و سه امتیاز به دست آورده است و در جایگاه ششم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارد.
در صورتی که ذوب‌آهن 3 بر صفر مغلوب شهرداری تبریز شود و بانک سرمایه 3 بر صفر برابر پارس به پیروزی رسد، عنوان قهرمانی نیم‌فصل به بانک سرمایه خواهد رسید.
در بیست و یکمین دیدار لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های پارسه تهران و دانشگاه آزاد در سالن پژوهشگاه نفت به مصاف یکدیگر می‌روند تا پرونده دور رفت این رقابت‌ها بسته شود.
دانشگاه آزاد با سه برد و 9 امتیاز در رتبه سوم است و پارسه تهران با 2 برد و 6 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. اگر پارسه در این مسابقه فاتح میدان باشد، یک پله صعود در جدول خواهد داشت.
تیم سایپا تهران که با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول است، این هفته استراحت خواهد داشت.
برنامه کامل هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:
پنجشنبه 23 دی ماه، ساعت 11

پارس شیراز - بانک سرمایه، سالن آیت‌الله دستغیب شیراز
شهرداری تبریز - ذوب‌آهن اصفهان، سالن شهید اقدمی
پارسه تهران - دانشگاه آزاد، سالن پژوهشگاه نفت
15118/118/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.