سیامند رحمان نامزد دریافت جایزه جهانی لاروس شد

قویترین مرد پارالمپین جهان و دارنده مدال طلای فوق سنگین دسته 107+ كیلوگرم پارالمپیک‌های ریو 2016 و لندن 2012 كاندیدای دریافت نشان و جایزه جهانی لاروس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی كمیته ملی المپیک، بنیاد لاروس دقایقی قبل در ویدیویی كه همزمان در شبكه‌های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک منتشر شد، نام سیامند رحمان و پنج ورزشكار به نام‌های ایهار بوكی، شناكر اهل بلاروس، خانم عمرا دوراند، دونده اهل كوبا، مارسل هاک، دونده اهل سوئیس، خانم صوفی یاسكو، شناكر نیوزلندی و خانم بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر را به عنوان كاندیداهای دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس اعلام كرد.
در این ویدیو "دانیل دیاس" سفیر بنیاد لاروس، سیامند رحمان را به عنوان یكی از شش كاندیدای پارالمپین شایسته دریافت نشان جهانی معرفی كرد.
بنیاد لاروس در سال 1999 توسط شركت ریچموند و دایملر تأسیس شد و دو سال بعد جایزه ورزش جهانی لاروس بنا نهاده شد كه در شهر موناكو با حضور نلسون ماندلا به برگزیدگان اهداء شد.
مراسم اهدای جوایز هر ساله برگزار می‌شود و به بهترین ورزشكاران جهان در بخش‌های مختلف اعطاء می‌شود.
این جایزه یكی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می‌توان به نواک جوكوویچ، یوسین بولت، سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره كرد.
سیامند رحمان قهرمان جهان و پارالمپیک نیز در میان برترین پارالمپین‌های جهان در سال 2017 قرار گرفته است.
مراسم اهدای جوایز لاروس 26 بهمن (14 فوریه) در موناكو برپا خواهد شد.
برنامه "كفش ورزشی برای خوبی‌ها"
بنیاد لاروس با شعار "ورزش قدرت تغییر اجتماع را دارد" فعالیت می‌كند. در فرش قرمز مراسم نشان لاروس امسال هشتگ #sneakersforgood است كه در آن از تمامی میهمانان مراسم دعوت می‌شود بر روی این فرش با كفش كتانی راه بروند. در این برنامه سازمان غیرانتفاعی "كفش سالز" به كودكانی كه كفش كتانی برای آنها یک رویا است، كفش ورزشی می‌دهد. پس از مراسم تعدادی از كفش‌های ورزشی كه توسط ورزشكاران مشهور پوشیده شده در یک حراجی به حراج گذاشته می‌شود و پس از آن به كودكان اهدا خواهد شد.
پیش از این در سال 2007 كاظم رجبی قهرمان وزنه‌برداری دسته فوق سنگین كشورمان از سوی بنیاد لاروس نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشكار پارالمپین جهان شده بود.
15118/118/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.