هیأت تنیس روی میز استان جزء هیأت‌های پرکار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طی سه سال اخیر تا کنون هیأت تنیس روی میز استان اصفهان جزء 10 هیأت برتر و پرکار شناخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان که بعدازظهر چهارشنبه در سرای ورزشکاران استان برگزار شد با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: طی سه سالی که مسئولیت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان را بر عهده دارم هیأت تنیس روی میز استان اصفهان یکی از هیأت‌های پرکار و فعال ابوده که طبق ارزیابی‌های فدراسیون تنیس روی میز به‌ عنوان هیأت برتر در کشور قلمداد شده است.
سلطان‌حسینی ادامه داد: در ارزیابی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان هیأت تنیس روی میز در سه سال اخیر، هر سال در برخی شاخص‌ها از جمله آموزش جزء 10 هیأت برتر استان معرفی ‌شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان عنوان کرد: امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد توفیقاتی که این هیأت طی چند سال اخیر کسب کرده است باشیم که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به دعوت‌شدگان تیم ملی در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف اشاره کرد. آرزوی ما موفقیت روزافزون هیأت استان و فدراسیون تنیس روی میز در مسابقات داخلی و خارجی است.
وی تأکید کرد: معمولاً مجمع انتخاباتی برخی از هیأت‌های ورزشی تک کاندیدا است، به این دلیل که فعالیت و خروجی آن هیأت طی چهار سال گذشته آنقدر خوب بوده است که تقریباً افرادی که در مجمع‌ها و هیأت‌ها هستند ادامه کار آن کاندیدا را به صلاح آن رشته ورزشی در استان می‌دانند. هیأت تنیس روی میز استان اصفهان نیز جزء یکی از این هیأت‌ها است.
15119/118/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.