بازگشت پُرحرف و حدیث یک اصفهانی

بازی دروازه‌بان پیشین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در ترکیب صبا پس از یک نیم‌فصل نیمکت‌نشینی در این تیم حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشته است.

به گزارش ایمنا، پس از جدایی حامد لک از صبا و پیوستن این دروازه‌بان به سایپا محمدباقر صادقی سرانجام پس از یک نیم‌فصل نیمکت‌نشینی فرصت پیدا کرد تا در اولین مسابقه از دور برگشت لیگ شانزدهم برای نماینده قم بازی کند.
بازگشت به میادین اما برای این دروازه‌بان اصفهانی بی‌حرف و حدیث نبود زیرا برخی با استناد به نامه چندی پیش علیرضا اسدی مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن صادقی حضور او در ترکیب صبا در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر را غیرقانونی توصیف کرده‌اند.
صادقی به خاطر شکایت مدیربرنامه‌هایش از فعالیت‌های فوتبالی منع شده بود. باید دید با توجه آنکه این محرومیت نه از سوی کمیته انضباطی بلکه از طرف دبیرکل فدراسیون فوتبال برای او لحاظ شده است آیا آنگونه که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند منعی قانونی برای حضور این سنگربان 27 ساله اصفهانی در ترکیب صبا وجود دارد یا خیر. این احتمال را هم نباید از نظر دور داشت که ممکن است صادقی در این فاصله رضایت شاکی خود را جلب کرده باشد.
15112/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 264435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.