مهدی تکابی رئیس هیأت تنیس روی میز استان باقی ماند

مهدی تکابی بار دیگر به عنوان رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این هیأت از ساعت 15 امروز چهارشنبه 22 دی ماه و در سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد.
مهدی تکابی و عبدالحمید جمالی کاندیداهای این انتخابات بودند که مجمع انتخاباتی در غیاب عبدالحمید جمالی آغاز شد که غیبت او به منزله انصراف بود.
در پایان فرآیند رأی گیری، مهدی تکابی رئیس چهار سال گذشته هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با کسب 18 رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به ریاست هیأت تنیس روی میز استان اصفهان انتخاب شد. یکی از آرا هم سفید بود.
انتخابات دوره گذشته این هیأت هفتم بهمن ماه 1391 برگزار شد و مهدی تکابی که از مردادماه همان سال سرپرستی هیأت تنیس روی میز استان را بر عهده داشت با کسب 17 رأی از 18 رأی مأخوذه برای چهار سال ریاست هیأت تنیس روی میز استان اصفهان را بر عهده گرفت.
محمد ابراهیمیان، رقیه و طوبی وفاپور و مسعود آهنی از کاندیداهای حاضر در آن مجمع بودند که در اعتراض به چینش اعضای مجمع انصراف خود را اعلام کردند. حسین مختاری دیگر کاندیدای معترض این هیأت بود که بعد از ایراد صحبت هایی در خصوص مجمع به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد. علیرضا اطهری فر و زهرا یزدانپرست نیز از کاندیداهای غایب این مجمع انتخاباتی بودند.
15119/118/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.