عبور از اتوبان حادثه آفرید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از مرگ مرد میانسالی در محور فولادشهر_زرین شهر خبرداد.

رضا عرب عامری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور فولادشهر_زرین شهر خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز عوامل انتظامی کلانتری فولادشهر از وقوع یک فقره تصادف فوتی از طریق تماس  110 در اتوبان ذوب آهن مطلع می شوند.
وی افزود: پس از اطلاع از این حادثه ماموران نیروی انتظامی سریعا به محل اعزام و پس از حضور در محل حادثه جسد مردی میانسال که به شدت آسیب دیده بود مشاهده گردید.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: با حضور کارشناسان پلیس راهور و پلیس آگاهی و بررسی های انجام شده اینکه متوفی قصد عبور از عرض اتوبان را داشته و باعث بروز این حادثه شده، متصور است.
وی با اشاره به اینکه مرتکب حادثه از محل گریخته است، تصریح کرد: با حضور عوامل تشخیص هویت و کارشناسان راهور و کلانتری و بررسی صحنه وقوع حادثه با هماهنگی مقام قضایی جسد فرد مذکور به پزشکی قانونی منتقل شد.
عرب عامری متذکر شد: شواهد موجود در این حادثه حاکی از این مسئله است که ترس و عدم اطلاع از قوانین راهنمایی و رانندگی سبب ترک محل حادثه توسط راننده خاطی شده است اما با مدارک و شواهد به دست آمده شناسایی عامل حادثه در دست بررسی است./02116/131/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.