قاتل جانی به دام ماموران افتاد/نقشه قتل از پیش کشیده شده بود

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از دستگیری یکی از قاتلین جنایت امروز صبح در اراک خبر داد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز گزارشی از دو تیراندازی در کوچه پس کوچه های شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ضمن بیان این مطلب افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده اند.
سردار عزیزی ادامه داد: در این تیراندازی پنج نفر از ساکنان جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر مجروح شدند.
وی تصریح کرد: بلافاصله در تحقیقات اولیه، هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی قاتلان در یکی از محله ها کشف و بعد از مدت زمان کوتاهی یکی از قاتلین دستگیر شد.
وی افزود: برنامه ریزی و عملیات کاراگاهی ماموران پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.
آتش انتقام چشمان قاتل را کور کرد
سردار عزیزی در خصوص علت قتل گفت: فرد قاتل مجرم سابقه دار است که اخیرا از زندان آزاد شده و به کمک برادرش برنامه ریزی قتل ها را انجام داده است.
وی افزود: اسلحه استفاده شده توسط قاتلان اسلحه جنگی با کالیبر 7/63 بود و انگیزه قتل انتقام جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل گزارش شده است که نتیجه اقدامات بعدی پلیس به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
به گفته این مقام انتظامی، در پی بروز قتل در دو منطقه اراک در بررسی های انجام شده از 5 نفر کشته شده در این حادثه 3 نفر خانم و 2 نفر آقا بوده اند و کشته شدگان و زخمی شده ها بین 14 تا 45 سال سن دارند و از دو خانواده بوده اند.01183/142/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews 
کد خبر 264398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.