پاكسازي كامل بستر زاينده رود در آستانه بازگشايي رودخانه

به گفته مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان 50 نفر از نيروهاي سازمان به همراه 5 دستگاه خودرو حمل پسماند از بالادست رودخانه در حال جمع آوري زباله و آماده سازي بستر رودخانه براي ورود آب هستند.

حميدرضا صبور در گفتگو با خبرنگار ايمنا با اشاره به بازگشايي رودخانه زاينده رود و لزوم توجه به پاكسازي و بستر اين رودخانه پيش از ورود آب به آن اظهار كرد:‌ نيروهاي سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان از 4 روز گذشته با تمام توان مشغول نظافت بستر رودخانه زاينده رود شده اند.
به گفته وي در حال حاضر 50 نفر از نيروهاي سازمان خدمات موتوري با استفاده از 5 دستگاه حمل پسماند در نزديكي پل هاي شهر از بالادست رودخانه در حال جمع آوري زباله و آماده سازي بستر آن براي ورود آب هستند.
مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان از آماده کردن يك دستگاه جرثقيل اين سازمان خبرداد و گفت: در هنگام بازشدن رودخانه كنده هاي درخت وزن زيادي پيدا كرده و تنها با جرثقيل مي توان آن ها را از آب بيرون كشيد.
وي ادامه داد: عمده فعاليت هاي سازمان خدمات موتوري قبل و به هنگام بازگشت آب به بستر رودخانه زاينده رود است چراكه قبل از بازگشايي زباله هاي فراواني در بستر آن وجود دارد به همين دليل براي داشتن رودخانه اي بدون زباله فعاليت هاي اين سازمان اهميت بيشتري به خود مي گيرد.
صبور خاطرنشان كرد: بر اساس تجربه چندين ساله سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان عمده پسماندها مربوط به بالادست بستر رودخانه است در همين راستا نيروهاي اين سازمان تا 3 روز پس از بازگشايي رودخانه نيز به صورت فوق العاده مشغول فعاليت خواهند بود و پس از آن، فعالیت ها براي نظافت رودخانه به صورت عادي بازخواهد گشت./09178/115/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.